wtorek, 4 lutego 2014

Tini została porwana!!!!!!!!!!!

Napoczątku hciałam STRAAASZNIE pżeprosić że nie pisałam postuw przez tak dłógi czas ;'( Ale teras akórat mam hwile wienc pisze :D Jak morzna poznać po nagłuwfku Tini jest porwana! Widziałam w goglach jej zdiencie! Na tej fotce widać jak dwuch ohroniarzy jom porywa, a ona kżyczy z bulu!!!! Wspułczóje jej!!!!! MEGA!!!!! Jeśli niewieżycie to łapcie zdiencie :D 

Nie stety mam tylko to zdiencie :( Niewiem czy już jom odnaleśli ale o by tak!!! Jeśli tylko sie czegoś dowiem w tej sprawie to odrazu  :) (: I postaram sie czenściej pisać :D
                                                                  POZDRAWIAM ;*

                                                                JAdZiA :P

8 komentarzy:

  1. Co jest kurwa z tobą nie tak?! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze mnom jest spoko, ale dzienki że pytasz :)
    JAdZiA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalne zdjęcie sprzed pół roku(?). I widać, że Tini się śmieje!
    Brak mi słów...
    ~Vanill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdiencie było robione nie dawno i jak byś hciała wiedzieć to widać wyraźnie żę kżyczy z bulu !!!!!!!!!!!!! JAdZiA :P

      Usuń
    2. Tylko ty tak myślisz. .. jak ktoś krzyczy z bólu to jest smutny a nie wesoły. .

      Usuń
    3. oj bożenka Czy ty jesteś normalna?

      Usuń
    4. Chyba nie za bardzo...

      Usuń
    5. Nie zwracajcie na nią uwagi to ciota do końca!!! Dziecka z ADHD i zespołem Downa już się nie zmieni

      Usuń