czwartek, 6 lutego 2014

Piosenki z 3 sezonó Violetty!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jest już jedna piosenka z Violetty!!!!! Niewiem jaki ona ma tytół :( Ale wiem że jest bąbowa!xD
Mi sie bardzo podoba, ale niewiem nie stety jak wam :( Pirzcie swoje opinie w kometażach :D A tu macie piosenke:

Mam jeszcze bonós ;) Jak pewnie wiecie Violetta robi "en wiwo" czyli jeździ po świecie i śpiewa :) Nie dawno zaczeła :) Dokładnie 02.02.2014r. I jest jeszcze "en wiwo dla najmłotszych" dla dzieci od 3 do 11 roku życia :D Ja sie jeszcze mieszcze w tym wykresie, ale niewiem jak wy... Ale jest już 1 filmik z jej trasy-"en wiwo dla najmłotszych" A oto on:
Sej Mejor (to hyba tytół tej pieśni, ale niejestem pewna :( )

Spiewa tam z Kamilom i Franczeską :)



                                             JAdZiA :*:*:*

15 komentarzy:

  1. To nie jest piosenka z trzeciego sezonu,tylko Tini śpiewała ją to filmu Kraina Lodu,i nie ma czegoś takiego jak En Vivo dla najmłodszych.I pewnie zachwilę napiszecie że to kłamstwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza piosenka to ,,Libre Soy" zaśpiewana przez Martinę Stoessel do nowego filmu Disney'a ,,Kraina lodu".
    Co do En vivo dla najmłodszych to bzdura! Tak samo jak z tym, że koncerty rozpoczęły się 02.02.2014. Zaczęły się jakoś w lipcu ubiegłego roku!
    A Violetta, Camila i Francesca to tak naprawdę jakieś zwykłe dziewczyny, które przebrane za wyżej wymienioną trójkę zaśpiewały ,,Ser mejor".
    Tylko nie odpisujcie, że to co tu napisałam to kłamstwo, bo tak naprawdę Wasze posty są nieprawdą.
    ~Vanill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dla czego sondzicie, że to jest kłamstwo?!
      myślicie, że kąt ja to wziełam?!
      niemoge z was xD
      JAdzIa :P

      Usuń
    2. To my nie możemy z ciebie;))

      Usuń
  3. Zamknijcie tego bloga.
    Administracja blogger`a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzarty sobie z nas ktoś robi, bo "aministracia blogera była by zalogowana!!!!! a niejest!
      a tak swojom drogom to ja BOżENkA, Jadziu i hcę ci powiedzieć, że post jest dobry i sie tym niepsejmój bo oni hyba poprostu som zazdrośni bo oni nie umiejom szókac imoformacji, ale powiem ci, ze nie pirze sie "en wiwo" tylko "En Vivo" jest rurznica i to spora ... bez órazy, ale hyba skoro jestes fankom Martyny to hyba powinnaś wiedzieć takie żeczy O.o i było tak kilka błenduf ortograwicznych, ale to nic, bo ja tes casami je popełaniam :) ale pozatym post jest okej, dowiedziałam sie niego wielu żeczy o 3 sezonie Violetty. A ta piosenka pierwrza jest bardzo fajna :) hciała bym pojehac na to En Vivo dla najmłotszych... poszukam imformaji w inernecie i napirze posta o tym ;) miłego dnia wam ryczę :)
      wasza NAJÓKOHAŃSZA..
      BOżENkA :*:*:*:**:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
      PS: bende starać sie wiencej nie pisac taki dółgich komętarzy, bo mi to zajeło dobą godzine :(
      PAPATKI *:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*::*:*::*:*::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*::*
      PS 2: KOCHAM MOJIH FANÓW!!! <3<3<3 :*:*:*:*:*:**:*:*::*:*:**::*::*::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*::*:*:*:

      Usuń
    2. Dziecko,idź się ucz ortografii,i nas nie osłabiaj...

      Usuń
    3. Znalazłaś błąd Bożenko! Jestem z ciebie dumna :'(

      Usuń
    4. Czasami je popełniasz??? No wiesz bez urazy ale to się zdarza dość często

      Usuń
    5. Ty masz fanów ?
      To na prawdę muszą iść do lekarza.

      Usuń
  4. Pewna, że bożenka, a nie Borzenka?

    OdpowiedzUsuń