sobota, 8 lutego 2014

Kalędaż :)

Wiem, że ostatni filmik się niedodał,a le tródno. Dzisiaj robiłam kalędaż z Violetty. Polega on na tym, że sprawdzacie swuj miesionc órodzenia , jeden z 13 (styczeń, lóty, mażec, kfiecień, maj, pliskon, czerwiec, lipiec, śerpień, wżesień, październik, liztopat, gródźeń) i pirzecie go w komętarzu :) Ta zabawa niejest zkąplikowana ale jest wesoła. Hcę was poimformować, że ja mam órodziny w lótym, wienc ja mam Martyne :) JEEEEJ :D
Ja sama robiłam ten kalędaż i poświenciłam na niego sporo czasu, głuwnie rzeby napisać miesionce i imiona postaci, bo niekture mi sie zapomniały...:P ale ódało mi sie na reszcie! :)
Oto wyrzejopisany kalędaż:

pszepraszam was za Diego, ale mi sie niezmieściło wrzystkie 13 miesięcy dla tego musiałam improwizować, ale myśle, że niewyglonda źle :) Jest okej mojim daniem. Pamientajcie rzeby pisać w komętarzach swoje postaci :)
POZDRO XD
BOżENkA :):):)

26 komentarzy:

  1. fajnie, tez bym hciała miec Leosia <3 a którego pliskona masz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko,jest dwanaście miesięcy; styczeń,luty,marzec,kwiecień,maj,czerwiec,lipiec,sierpień,wrzesień,październik,listopad oraz grudzień.Nie ma pliskona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to jest specjalnie- aby się pośmiać :)))

      Usuń
  3. Nie nudzi Cię już cały czas robienie błędów ortograficznych, wymyślania bzdurnych postów i pisania, że jest 13 miesięcy?

    OdpowiedzUsuń
  4. ale dla czego ma mnie to nódzić? napisanie 13 miesiency coprawda zajmóje trohe czasu, ale dla czego ma mnie to nódzić?! O.o
    BOżeNKa O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki PLISKON?!?-.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. |-(
      ten niebieski wiesz?! :D
      BOżEnkA |-(

      Usuń
    2. To był sarkazm (o ile ty wiesz co to jest)

      Usuń
    3. Taa, "sarkzm" to nawet niema takiego wyrazu !!! Jest tylko "serkasm" i to po niemiecku znaczy "skszynia"!!!! Ale ty hyba niemmieckiego nieznasz ;P Ale jak widzisz ja wiem lepiei co to jest nirz ty!!!!
      BożEnkA ;D

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    5. Taaa... szkoda że ty swojego bloga zgapiłaś od nich!!! Bo to widać!!! A twój blog to jedno wielkie gówno!!!!! Na ich blogu widać że one sb jaja robią, a na twoim to tylko zgapiasz!!!! I z ich bloga przynajmniej można się pośmiać a z twojego nie!!! Weź go lepiej usuń!!!!!!!!

      Usuń
    6. Zgadzam się!

      Usuń
    7. O Bożenka się wkurzyła?
      Myślisz ,ze nikt nie wie ,że ty robisz to dla jaj?
      To masz nie poukładne w główce!
      Wylogować się i napisać z anonima pochwały o sobie ,każdy może ,uwierz..
      I usuwanie negatywnych komentarzy niczego nie załatwi-.-

      Usuń
    8. Ile razy wam muwiłam rzebyście niepisali takih dułgich komętarzy?! JA NIEBENDE TEGO CZYTAĆ!! tracę czas, bo czytanie takiego czegoś zajmóje mi około 10, 8 minót (nieśmiejcie się), jak kiedys bendzie mi się nódziło to pszeczytam ;)
      BOżENkA:P

      Usuń
    9. Bo nie umiesz czytać?

      Usuń
    10. O,sory zapomniałam.

      ALBA (LETY CASTILLO) :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu mam leona
    ;33 lubię pliskoń ;d

    OdpowiedzUsuń