wtorek, 11 lutego 2014

Tini pocałowala Dżastina Bibera!!!! 

Tak niemylicie sie, dobże czytacie :( Tini pocałowała Dżastina... A w popszednim popszednim poście (tym o sókniah ślóbnyh) Tini miała wyjść za kogoś za monsz... A po tym ich pocałónku obawiam się że to może być Dżastin Biber! Martfi mnie to!!! Oni do siebie niepasójom !!! :'( MASAKRA!!! 

Napoczontku zobaczyłam zdjencie kture zaras wam pokarze... Na tym zdjenciu Tini całóje plakat Bibera, a to znak że on jej sie podoba... :( Dla fanuf Leonetty to mósi być koszmar tak jak i dla mnie...A o to to zdjencie:

A to jeszcze niewrzystko... Tak sie w nim zakohała że postanowiła sie z nim zpotkać... A na ich randcę Tini go pocałowała a ich pocałónek trfał około 6 sekónt !!! 


Czyli mamy nowom pare... Możemy ją nazwać np. Dżastinetta :D albo Dżastini xd piszcie w komah ktura wersja wam sie bardzie podoba mi hyba "Dżastinetta" ale "Dżastini" też jest spoko :D I napirzcie czy wam sie ta para podoba czy nie (mi nie :'(  ) Wole Leonette!!! <3<3<3
JAdZiA ;G

4 komentarze:

  1. Bzdura,paint,ortografia= okropna mieszanka posta

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie sama to w Patncie zrobiłaś -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno ile ty masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  4. zjęcie przeróbki wstawiłas dwa różne zdjęcia i wkleiłaś w jedno czyli po prostu= jesteś przeprzegłupia

    OdpowiedzUsuń