niedziela, 23 lutego 2014

Dziecko Tini i Dżordża!
Pamientacie pewnie jak na poczonku karjery naszego bloga, dodałam posta o dziecku Dżordża. Pisaliście w komętarzach, że to  nie prawda, a ja zapszeczałam, ale teraz hcę wam powiedziec, że to faktycznie był jego siostszeniec. Bardzo was pszepraszam, ale wiecie hyba, że karzdy popełnia błendy. Puźniej dodałam posta, w kturym napisałam, że Tini jest w ciąrzy z Dżordżem. Nie dawno napisała Jadzia, że Tini się rzeni z Dżastinem Biberem. W sumie sama niewiem teras co myśleć, bo jeszcze kiedyś napisałam, że Martyna ma hłopaka, pewnie już zerwali, ale się pogóbiłam :G
Bo z tego wynika tak:
-Martyna hodzi z Francisco;
-Tini jest w ciąrzy z Dżordżem;  <----Link ;D
-Wyhodzi za Dżastina Bibera;
Jeszcze do nie dawna niewiedziałam co o tym myśleć, ale teras się wrzystko wyjaśniło. Wienc Martyna na prawdę była w ciąrzy z Dżordżem. A teras órodziła!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zobaczyłam na imternecie zdięcie Hermana i Andżi (niewiem jak się to pirze) czyli szczenśliwego małurzeństwa, bo jak wiecie pewnie Andżi jest w żeczywistości matkom Tini i rzonom Hermana. Oto zdięcie, na którym rodzice Tini tszymają swojego wnóczka:  

Czy myślicie, że to fajnie, ze nasza Leonetta ma dziecko, czy raczej martficie się, że z tak wieloma obowiąskami niezagrajom we Violećcie? Ja z jednej ztrony się cieszę, :) ale z drógiej jest mi smótno :(
Pirzcie w komętarzach wasze opinie :)
BOżEnkA :***



10 komentarzy:

  1. Dziewczyno ogarnij i rąbnij porządnie w łeb!Tini za nikogo nie wychodzi i z nikim nie jest w ciąży!A dlaczego,dlatego,że:
    -Ma 16 lat
    -Jest z Peterem
    -Ma zdrową psychikę(w przeciwieństwie do cb)
    Jak czasami czytam tego bloga to łapię się za głowe jakie wy tu głupoty piszecie!
    P.S.:Współczuje Pani która sprawdza Ci dyktanda

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Bożenko, Bożenko...ty to chyba życia nie masz.
    Ale rób dalej posty, naprawdę nas rozbawiają XD
    idealny blog na smutne dni...z twoją głupotą, Bożeno...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny post :D Serio? JAPIERDOLE ! German to tata Martiny w rl no nie? :D Jacie...wspolczuje :( :( Wspolczuje Ci kochana Bożenko ;c Ale mamy chociaz beke :D XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Może Ciebie urażę ale takie błędy jakie ty robisz to po prostu spadam z krzesła. Jak można pisać takie kłamstwa i bzdury.
    Przeczytałam może 2 posty i już mi się nie chcę.
    ZASTANÓW SIĘ DZIEWCZYNO CO TY PISZESZ. NAWET NIE MASZ POJĘCIA O OBSADZIE SERIALU VIOLETTA I TO CO ROBIĄ.
    Ale to co ty piszesz jest śmiechu watrę. I radzę ci trochę dowiedzieć się o obsadzie serialu VIOLETTY.

    OdpowiedzUsuń
  6. Francisko to jej brat! Angie i German nie sa rodzicami Tini w realu tylko pan Alejandro i pani Marianna i Tini nie była w ciąży z Jorge po pierwsze piszesz same kłamstwa i bzdury i współczuję twojej nauczycielce ortografii

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pisz dalej bo mamy z Ciebie dobrą beke Xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ała moje oczy! Naucz się ortografi, DZIECKO jebane. Mam z cb beke!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem kto cię uczy j. Polskiego ale współczuję tej osobie....

    OdpowiedzUsuń