poniedziałek, 20 stycznia 2014

Tini złamała noge!!!

Na poczontek hce was bardzo pszeprisić, za to, że niedodawaliśmy postóf tak dułgo. Poprostu niemieliśmy czasu i jest nam bardzo pszykro :( Ale teras mam idealny temat na posta :)
JAk pewnie zaówarzyliście w nagłufku pisze: "Tini złamała noge!!!" i to właśnie o tym hce zrobić dzisiejrzy post. Z jednej strony sie ciesze, że wkońcu mam temat na posta, ale z drógiej jest mi z tym potfornie źle bo naszej kohanej Tini się coś stało :( Ale niejest z niom asz tak źle :) muwiła w wywiadzie że nic jej niejest, bo ma tylko stłóczenie, ale i tak noga w gibsie jest :( jednak nasza Tiniulka rzyje i sie wspaniale czóje :D Mam kilka fotek naszego biednego małego bobuszka, ale som baardzo pszykre, poniewarz na jednym z nich Tini kszyczy z bulu, ale na drógim pokazana jest tylko jej noga w gibsie, ale kto wie, morze tam tesz płakała...
Oto te smótne zdięcia ;( :
Na poczontek coś mniej bolesnego:
 A teras, ówaga, ówaga, pszed państfem, najgorże ze złyh, oto nasza biedólka-Tini: 
To na tyle z tego postu, ale hce was ostżec że morzemy żadziej dodawac teraz posty, bo mamy szkołe i jeżcze do tego mósimy sie uczyć, bo mamy 30 lutego czy jakoś tak OGROMNIE WARZNY sprawdzian i mósimy sie uczyć, no i jeszcze zadania domowe |-( MASAKRA!!! no ale niemamy innego wyjścia, mósimy sie uczyć i hodzić do szkoły :(
Wienc sie nie smóćcie że będzie mało postóf, ale weidzcie ża zaniedułgo bedndzie ich wiencej :)
A jeśli hcecie morzecie pooglondać popszednie posty rzeby powspominać... ale jerzeli niehcecie to nie, poprostu czensto odwiedzajcie bloga i czekajcie na kolejne posty ;)
A co do Martyny, to morzecie jej pisać na tłiteże, że jest wam pszykro, i że jakbyście mogli to byście jej pomogli :)
Ja napszykłąd jej tak napisałam, urzyłam słuf:
"Las tabletas son únicas porque les gusta, y tu pie es de color púrpura, como Violetta :) pero aún te amo porque eres nuestro jamón :) POLONIA Y USTED AMA VIOLETTE, TINI! <3" 
JA napisałam tak, ale wy morzecie pisać pszerużnie, jak tylko hcecie, morzecie urzyć tułmacza gógl ale ja dobże znam chiszpański, dla tego niemósiałam z niego kozystać, a tak wogule to morzeczie sie do nas zwracać jerzeli hcecie napisać do Tini my wam pomorzemy ;) Ale nie tylko !!!! Jeśli hcecie pirzcie w komętarzach a my wam morzemy pszetułmaczyć kąkretne fragmęty Violetty po chiszpańsku ;)
Tagrze śmiało pisać, niewstydzić sie :P
POZDRO xD
Wasza kohana...........................................................
                           BOżENkA xD

22 komentarze:

  1. ..........SERIO?!!!!.........CZY TY NIE WIDZISZ ,ŻE TO PHOTOSHOP?!!!
    Dziewczyno zastanów się co ty piszesz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Padłam i nie wstaję...xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. jprdl !!!! co jest z tobą nie tak dziecko?!
    nie dość że te błędy ortograficzne, to jeszcze takie rzeczy nam tu piszesz!!
    o waszym teście, który ma się odbyć "30 lutego"...luty ma tylko 28 lub co 4 lata 29 dni!
    że już nie wspomnę o twoim wspaniałym "CHiszpańskim"... Powiem Ci że ja też nie jestem hiszpanką, ale to co napisałaś do "MartYny" z ciekawości sobie przetłumaczyłam i piszesz tak:
    "Tabletki są wyjątkowe, bo lubię, a twoja noga jest fioletowy, a Violetta :) ale nadal kocham cię, bo jesteś nasza szynka :) POLSKA i kochasz Violette Tini! <3"
    no ja cie przepraszam, ale Tini nie jest naszą szynką, i ona nie ma nic wspólnego z tabletkami!!!
    A teraz czas na sam sens twego postu... więc zacznijmy od tego że Tini nie ma złamanej nogi, co prawda miała drobny wypadek na En Vivio, ale to nie znaczy że od razu ma złamaną nogę, a co do twego zdjęcia to na nim WYRAŹNIE widać że nie jest to Martina Stoessel, ale Demi Lovato, no i nie wiem dlaczego ty nie rozpoznajesz takich banalnych fotomontaży... zwłaszcza że są one chyba robione w paincie!! no proszę Cię!!! Nie chcę Cie urazić, ale po prostu trudno mi oglądać posty w których piszesz takie rzeczy... Wybacz mi i innym ludziom którzy Cię obrażają, ale ja wiem jak oni się czują, ponieważ to jest denerwujące, dla twojego dobra proszę Cię abyś popracowała nad ortografią i nad prawdziwością twoich postów. Pozdrawiam Cię Bożenko i życzę Ci abyś nauczyła się pisać !!! :)
    MArlEna :)
    PS: To jest "MartIna Stoessel" a nie "MartYna Stosel" (jak pisałaś w innych postach) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorki, ale niebende tego czytać, bo to jest zadułgie :( ale zauwarzyłam, że napisałaś tam: "MArlEna" a tylko ja moge sie tak potpisywać!!!
    BOżENkA ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko! Proszę cię! Mnóstwo błędów ortograficznych i...painta
    Wybacz, ale to co tam powypisywałaś to głupoty! Zastanówcie się co piszecie!
    ~Vanill<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha!!!! Twój blog to totalne gówno! Ale przynajmniej można się z czego pośmiać xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Beznadziejny blog wszystko co tutaj piszesz jest nie p[rawdą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i jej blog jest beznadziejny i robi błędy, ale niech nie poprawiają ją osoby które same nie umieją pisać! Bo np. "nie prawdą" piszę się razem!!! Widziałam też inne takie komentarze w których śmiejecie się z niej a sami nie piszecie dużo lepiej, a to że ona nie zna ortografii to nie znaczy, że musicie jej aż tak dokuczać, można jej powiedzieć, że robi błędy czy coś w tym stylu, ale ona ma dopiero 9 czy 8 lat i ma prawo robić błędy ortograficzne!

      Usuń
  9. Spadlam z krzesla hahahaha!!!!!!
    Naucz sie ortografi jesli wogole wiesz co to jest
    Tini nie ma zlamanej nogi geniuszko
    Jestes nienormalna, przeciez to wiadomo, ze nie lubisz tini i sie z niej nabijasz. Jak chcesz to tez sie ponabijamy ale to juz chyba robimy
    Nie wiesz co to photoshop
    Lepiej usun bloga albo nie mam przynajmniej z czego sie nabijac
    Sry z tel pisalam
    Narka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czaje ludzi, którzy mówią, że nie umie pisać, a sama napisałaś "wogóle" a pisze się "w ogóle", a ty poprawiasz innych ;P
      Marta O.

      Usuń
    2. Kurwa nie podskakuj mala napisalam, ze na kom pisalam.
      Jeb..a suk%a

      Usuń
    3. Nie klnij -_- Ogar

      Usuń
  10. Nowy post!!!
    zapraszam na mojego słiraśnego bloga http://violettatoskarb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twuj blog jest jakiś dziwny! Piszesz tam saame kłamstwa!!! >-< i PROSZĘ niedodawać komętarzy w kturych poprostu polecacie swoje blogi!!! Bo to straaaasznie denerwóje!!!!!! BOżENkA ;)

      Usuń
    2. I sory że pisze z nieswojego kąta ale nieómiem sie zalogowac ;D Wasz słotka BOżENkA ;*;*;*

      Usuń
    3. I pisze to dziewczyna ,która ma najgłupszy blog o Violetcie w Polsce -,-
      ~~A

      Usuń
    4. Anonimowy7 lutego 2014 23:10

      I pisze to dziewczyna ,która ma najgłupszy blog o Violetcie w Polsce -,-
      ~~A
      HAHAHA!!! Ewa, wiem, ze to ty napisałas ten komętarz!!! zlewam z ciebie, a ten twuj blog jest do dópy, gorży od mojego!!!!
      BOżENkA :P

      Usuń
  11. Kiedy napiszesz post o czymś, co miało miejsce? Bo ja czekam :)) Moge Ci podac kilka tematów jeśli chcesz :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wy na serio jesteście tacy zjebani i nie zauważyliście, że oni robią sobie jaja ze Sroletty i z Was? Idioci..

    OdpowiedzUsuń