wtorek, 11 lutego 2014

Nowe pocałónki Leonetty!!! <3<3<3

W 3 sezonie bendom nowe pocałónki Leonetty <3 Niewiem w kturyh odcinkah oni sie bednom całować ale wiem że tak bendzie ;) Te pocałónki są trohe jak by inne... Są takie bardziej dorosłe :D Ja z mojim hłopakiem jerzcze sie tak niecałowałam... :) Nieztety mam zdjencia tylko czarno-białe :(:(:( Ale to hyba niema takiego dóżego wplywu :D A o to te słodziaśne foty xd :





Jak widać na zdjenciu jest to na jakimś polu :) Baaardzo słotkie zdiencia...;* Piszcie czy wam sie podobajom ;););) Bo mi sie bardzo podobajom :)
JAdZIuNiA :^) :*

3 komentarze:

  1. Niestety,to photoshop jakiegoś fana.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak?! :o
    w takim razie baaardzo was pszepraszam! Wiecie, że już 1 raz sie pomyliłam z postem, a mianowicie przewarbowaniem włosóf Martyny na bląd. :c bardzoooo was pszepraszam :c:c:c
    JAdZiA c:

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że to photoshop .. tak słodko razem wyglądają!!

    OdpowiedzUsuń