piątek, 21 lutego 2014

Wywjad :))
Szperałam w imternecie i natknełam się na interesójoncy wywjad z Martyną Stosel!! Morze jest on już stary, ale do piero teras go znalazłam. Otpowiada na pytania zwionzane  z Violettom i jej rzyciem. Oto on :) :
   1.Violetta jest wielkim sukcesem we Francji. Czy wiedziałaś o          tym?
    O nie! Myślałam, że mój serial jest popularny tylko w Polsce i         Hiszpanii! 

   2.Czy spodziewałeś się takiego sukcesu?

  Nie, raczej nie. Nie wiem czego się spodziewać zaczynając        filmowanie. Nie można przewidzieć, jak społeczeństwo zareaguje.      Tak, naprawdę rozkoszuję ten sukces już dziś.
    3.To sprawia, że ​​wiesz, co dzieje się po drugiej stronie oceanu?
     Tak. Dzięki "Violetcie" dowiedziałam się, że we Francji jeden          rok temu była wojna!
   4. Jesteś wzorem dla swoich fanów?
       Tak, ale myślę, że jak na razie nie idzie mi to najlepiej,                    ponieważ mam tatuaż, kolczyk... Ale jest to dla mnie                         OGROMNA odpowiedzialność!

  5. Jak żyć z takim sukcesem?

     Jestem naprawdę bardzo zadowolona z wszystkiego, co mi się          przytrafiło. Jestem tam gdzie zawsze chciałam być. Robienie           zdjęć i rozdawanie autografów zawsze sprawia mi przyjemność.      Jestem pełna wdzięczności za wszystko, co dla mnie robicie.

  6. Kogo słuchasz w tej chwili?

   Hmm... Hannah Montana i Justin Bieber :)

  7. Czy na planie się całowałaś?
   Tak, kilka razy :) z Jorge, z Diego... I to poza serialem (śmiech)

  8. Z jaką osobą, z planu najlepiej się dogadujesz?
    Odpowiem bez wahania; Rodrigo Pedreira (Gregorio). Jest ode    mnie starszy, ale naprawdę dobrze się czuję w jego towarzystwie.
  9. Powiedz nam czy kiedyś upadłaś?
   Oczywiście! Nawet jeden raz złamałam nogę!!! Do teraz mam ją      w gipsie :(

  


O to był wywjad z Martyną Stosel, co o nim myślicie?

Ja myśle, że jest wspaniały!
POZDRO XD
      BOżENkA ::**:*:


7 komentarzy:

  1. Bzdura i badziewie! Sama to wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewymyśliłam tego sama!!!!!!! Napisałam tam że "szperałam i imternecie i natknełam się na interesójoncy wywjad z Martyną Stosel!!" Wienc jak mogłam go wymyślić?! Znalazłam strone gdzie był ten wywjad i skopjowałam!!!!! I napisałam że może i jest stary ale do piero teras go znalazłam!!!!!
      BOżENkA ;|

      Usuń
  2. To wszystko TO NIE PRAWDA!!!!
    Sama wymyślasz a potem robisz sobie z nas jaja -,- Żałosne...

    OdpowiedzUsuń
  3. We Francji nie było żadnej wojny. Ani rok temu, ani dwa lata temu, ani trzy lata temu
    To wszystko brednie-.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpirz sobie w gógle, i odrazu ci sie wyświetli że wojna była ;P A skoro Martyna napisała, ze rok temu była wojna, to hyba byłs nie?! A jak niewież to sie niewtroncaj!!!! Bo hyba logiczne że Tini wie lepiej =!!!!!!!!!!
      JAdZiA ;D

      Usuń
    2. NIE BYŁO ŻADNEJ WOJNY WE FRANCJI OD WIELU LAT!!!!
      A tego wywiadu Tini NIGDY nie udzieliła. Dlaczego? Ona nie żałuje, że ma tatuaż i kolczyk. Same wszystko wymyśliłyście!
      A jak nie wiecie to nie piszcie-.-

      Usuń
  4. Badziewne bzdury sama to wymyśliłaś

    OdpowiedzUsuń