piątek, 14 lutego 2014

Walętynki :*

Chej!
Teras napirzę wam posta o walętynkach. Niebendzie on miał prawie nic wspulnego z Violettą, ale hcę go napisać. Wienc zaczynam...
Hcę wam opowiedzieć o walętynkach, kture disiaj spendzę z mojim hłopakiem. Jest on naprawde wspaniały!!! <3<3<3
Niemuwcie mu o mojich planah na dziś, ale wypiszę wam je w pónktach, ale mószę sie pośpieszyć, bo on zaraz po mnie wpadnie <3 Oto plan:
1.Wracam ze szkoły XD
2.Wsiadam na kąpa i cos tam se robie ;D
3.Czekam na Gienka (tak nazywa się muj hłopak <3)
4.Ubieram się na randke (zdięcie mojego stroju ponirzej)(wypyham sobie stanik bo mam malutkie piersi :( )
5.On pszyhodzi.
6.Wyhodzimy na kolacje do restałracji (Magdonald)

7.Po kolacji idziemy do kina na film pot tytółem "Gdzie jest Nemo?" (widziałam już ten film, ale hcę go zobaczyć jeszcze raz z mojim wybrankiem, a w razie sceny z rekinem ze strahu sie do niego pszytóle <3)
8. Po filmie on otprowadza mnie do domu (jak dobże pujdzie to bendzie u mnie nocował <3<3<3)
9.Jerzeli niebendzie u mnie spał :( to gdy juz dojdziemy do mnie, on mi powie "pa" a ja mu "pa kohanie, wesołyh walętynek" i go pocałóję w ósta (na conajmniej 10 sekónd).

To był muj plan. Jerzeli się okarze,że bendzie on u mnie spał (oby tak <3)  to plan bendzie wyglondał tak samo tylko od 9 pónktu się zmieni, oto ciong dalszy w takim pszypatku:
9.Idziemy do mojego pokoju i gadamy o naszych óczóciah <3

10. Robimy razem piccę (jak było we Violetcie XD) i bendzie tak romatycznie jak ftedy <3
11.Pirzemy wspulnego posta, bo on też ówielbia Violettę (wienc się spodziewajcie nowego posta)

12.Około 20:30 idziemy spać, ale dla niego moge siedzieć dłóżej, wienc powiemy mojej mamie, że idziemy spać a tak na serio nie XD
13. Idziemy spać po tak wspaniałym dniu... <3 (sprubóje załatwić rzebyśmy spali blizko siebie <3<3<3:

I to takie mamy plany :) A oto struj jaki wkładam na mojom 2 randke z nim:

Zaraz pszyjdzie, wienc to na tyle, ale dodam wam jescze waletynkowe zdięcia Martyny i Jorga :) Oto one:



Ja idę, bo już do mnie idzie ;)
Puźniej dodam zdięcia z nim. :)
Wespołych walętynek :*:*:*
KOHAM WAS <3 (ale nie tak baardzo jak Gienka<3)
BOżENkA :*:*::*:*:*:*:*:**:*:*:*



18 komentarzy:

  1. Hahahahhahahaha wypycham sobie stanik hahahahahahhahahaha normalnie nie mogę xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. No co?! Ja mam małe, a to że ty masz dórze to już niemoja wina!!!!! I niemósisz sie tak hfalić!!!!!!
    BOżENkA ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak wogule to pirzcie w komah, jak wy spendziliźcie welętynki ;) Wiem że już po ale pirzcie bo jestem ciekawa xd
    BOżENkA ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow :) Tylu wrażeń co ty to nie miałam... i jak poszlo???????

      Usuń
  4. okej, było wspaniale, napirzę o tym posta, ale raczej już nie dzisiaj, bo jest puxno i mósę iść spać, jutro cienrki dzien (.óroriny kolerzanki;D) dobranoc :*:*:*
    BOżENkA <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też idę a urodziny koleżanki XD
    Zbieg okoliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŁaŁ!!!!!!!!!!!!!
      ale czat!!!!! do kogo idzierz? To znaczy jak ma na imie kolerzanka?
      To niemorze być zbiek okoliczności... :)
      BOżEnkA :D

      Usuń
    2. Ja też!!!!!!!!! O.o A do jakiej miejzcowości??? Morze byłyśmy na tyh samyh?!

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. I jak się na prawde nazywarz? (tylko imie bes nazwiska)

      Usuń
  6. Dlaczego wszyscy macie takie staroświeckie imiona: Bożena , Jadzia i Gienek?!
    LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sory, ale niewiem co znaczy wyras "staroświedzkie". Ale widze, że czepiarz się naszyh imion, co mnie dziwi, bo to nie my nadawaliśmy je sobie, tylko nasi rodzice, a z resztom zakładam, że ty masz gorsze i brzydsze imie, wienc naszyh nieobrarzaj!!! Niemarz prawa się czepiać naszyh imion! i wile lódzi ma na imie Bożena, Jadzia albo Gienek, a mi osobiście sie nasze imiona podobajom!!!!!
      nienapirzę "POZDRO" bo ty koleś mi zepsółeś chómor!!!
      wienc napirzę "pa" i sie podpirze.
      PA!!
      BOżENkA }-(

      Usuń
    2. Takie imiona to nadawane były 30 lat temu!!
      Widać ,ze Ty to wszystko robisz dla jaj ;c
      LoL

      Usuń
  7. pokażesz zdjęcie jak się całujesz ? w tym super stroju oczywiście i z tym biustem awww ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuuuuuu... to by było fajne *.*

      Usuń
  8. Ja nie moge 9 latka, ktora wypycha stanik lal ok....po:
    1. Nie martyna tylko martinA (UZYJ MOZGU)
    2. stroj pozyczylas od babci?
    3. kup se slownik
    4. fajny udawany chlopak
    5. duzo cpasz?
    6. caly czas zmyslasz
    7. jak nic nie wiesz o violettcie to zamknij jadaczke, jadaczka-to jest to czym rozdrabniasz pokarm w buzi
    8. lepiej nie pogrywaj z osobami ktore maja dojscia
    CIAO

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoa , że jeszcze tego nie robiliście czyli s**** !! haha fajny wymyślony chłopak

    OdpowiedzUsuń