wtorek, 11 lutego 2014

3 sezon Violetty!!! ;)

W tszecim sezonie Violetty bendą rurzne, rurzniste sytóacje... Jeśli bedne miała wiencej czasu to napisze o nih coś wiencej :D
Pewnie byźcie nigdy niezgadneli co bendzie w 3 sezonie :) Najwarzniejszom informacjom jest to że w 3 sezonie dojdzie Tomas :(:(:( Ja za nim niepszepadam wienc dla mnie to zła informacja :(:(:( Ale jeśli wy go lóbicie to powinńście sie cieszyć :D A teras do tematu... Wiem że to dla wrzystkih spory szok (jak i dla mnie) ale gry pszeglondałam sobie wyszókiwarke gugle to zaóważyłam takie zdjencie, i na poczontku sobie myśle "Co tu sie dzieje, rzarty sobie ktoś robi?!", ale potem zaczełam to sprawdzać... i okazało sie że to prawda! I tu macie fotke:

Piszcie swojom opinie i czy sie z tego cieszycie, że wraca :D
Papa ;* JAdZiA :*:*:* 

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. łota fak?! muwcie po polsku, "bzdóra" to po niemiecku naczy "głośnik" co za nie ogar |-(

      Usuń
    2. Bożenka Hymczyk przymknij się na zawsze bo bzdura to jest polski wyraz a nie niemiecki więc jak nie chcesz zgłoszenia to sie lepiej przymknij!!!! A co do tego zdjęcia to jest photomontaż nie oszukasz nikogo wiesz? A i jakbyś nie wiedziała to photomontaż to jest coś takiego że zdjęcia przerabiasz.

      Usuń
  2. Nic nie wiadomo o 3 sezonie, a jeśli ktoś ,,dojdzie" to wróci Frederico.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludmi w 3 sezonie będzie przyrodnią siostrą violi !

    OdpowiedzUsuń
  4. A tak w ogóle to zdj. to foto-shop
    ;)

    OdpowiedzUsuń