czwartek, 13 lutego 2014

Diego wyhodzi za monż??? O.o 
Ójrzałam  pewne zdjencie... Zaciekawiło mnie ono wienc zaczełam szókać i szókać... I szókałam tak doźć dłógo, asz wkońcu znalazłam podtwierdzenie!!!! ;D
Gdy to zobaczyłam wydało mmi sie to baaardzo dziwne... I wiem że to zdjencie sama zrobiłam... Ale ówieżcie że było podobne zdjencie ale nieómiłam go pobrać :( Ale hyba niewyszło to najgożej :D W karzdym razie... On wyhodzi za monż!!! Niwiem kiedy ślób, niewiem nic wiencej od tego że jego rzona ma na imie krysia :) Ładne imie :D Pirzcie waszom opinie, i jak sie czegoś dowiem od razu napirze ;););)
JAdZiA ;*;*;*

6 komentarzy:

  1. komętójcie smiało :)
    JAdZiA :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bzdura.Ani mi się wyjaśniać nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  3. ŻAL mi cię dziecko jakby co to naucz się ortografii! Ślepa jesteś czy co?! To jest zrobione w paincie głupia cioto -_-. Chyba nie odróżniasz fotomontażu! ŻAL MI CIIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczynko poćwicz pisownię poprawnej polszczyzny !!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę krysia? Ogar

    OdpowiedzUsuń
  6. kurwa to ty kurwa to ty Jadzi naucz się suko pisać cofnij sie do przedszkola usuń tego bloga masz go usunać

    OdpowiedzUsuń