wtorek, 1 kwietnia 2014

Órodziny z Tini ^_^
W internecie znalazłam zdjencie, gdzie caaaała ekipa jest na órodzinkah pewnej dziewczynki :) Oczywiście hyba kaaarzdy zazdrości tej dziewczynce! Bo ja napewno!!!!!!! XD Ale jej rodzice pewnie mósieli baaaardzo dóżo zapłacić, bo Viola mósiała tam pszyjehać i zaśpiewać... Ale wedłóg mnie było by warto!!! Tyle że ja niemoge sobie pozwolić na takie żeczy, bo niemam asz tyle pienionszkuw ;( A szkoda!!! Ale cieszmy sie z jej szczenścia!!!!!!!! A oto zdjencie całej ekipy z Violetty z tą dziewczynką :) :

Nie stety mam tylko jedno zdjencie :(:(:(:( A teras pora powiedzieć kto jest na zdjenciu, bo bo są tylko nie kture osoby na focie, poniewarz inni byli pewnie gdzieś indziej ;) Od prawej strony jest tak:
-Lódmiła :)
-Leoś <3
-Tini <3
-Tomas :(
-Fran :)
I to wszyscy. Jak widzicie Kami niema na tym zdjenciu ;( Ale pewnie była na órodzinah , ale nalewała picie, czy coś ;D Jest dózo morzliwości :) Mam nadzieje że post sie spodobał i pirzcie w komah czy wy hcielibyście takie órodziny, bo ja napewno! :D

                                             Pozdrawiam serdecznie JAdZiA ;***

3 komentarze:

  1. Pisze sie Urodzinach, Ludmiła, zdjęcie, komach, duzo. mozliwosci, musiala,

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam zakupić słownik ortograficzny i to w ogule nie jest obsada Violetty tylko jacyś inni ludzie... CZY TY MYŚLISZ ŻE TO JEST OBSADA???? To pewnie rodzice tej dziewczynki nie maja kasy więc wzieli pierwszych lepszych ludzi i poprzebierali jej na Violette i myslą że ta dziewczynka będzie się cieszyć że to niby obsada Violetty przeż oni są w ogule nie podobni do nikogo z Violi :P???HALOOO!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty ją poprawiasz, a sama zrobiłaś dużo byków xd 'w ogÓle" a nie "w ogUle", "wziĘli" a nie "wziEli", "niepodobni" a nie "nie podobni". Zgadzam się z Tobą, to nie jest prawda i w ogóle, co do poprawiania też, ale sama nie jesteś od niej dużo lepsza, więc też się puknij w głowe xd

      Usuń