środa, 30 kwietnia 2014


Czyszby nasza "Tinota" była świenta? O,o
Teras gdy sie dowiedzieliśmy że nasza Violetta jest świenta morzemy sie cieszyć :) Zawsze hciałam żeby była ona czymś wiencej niż gwiazdom pop'u i aktorkom ale żeby była nie samowita!!! xdddd No i teras jest! A że ja hodze normalnie do kościoła to spoko :D Ale teras sobie myślicie pewnie "Co wpadło jej coś do głowy i napisała posta", coprawda ta informacje niejest poddtfierdzona ale zdjencie jest bardzo realistyczne ;)  NAPRAWDE. A no własnie niemiałam pisać o zjdenciu teras! No tródno :/ Zaczne od poczontku XD TA INFORMACJA NIEJEST PODDTFIERDZONA ALE RACZEJ JEST PRAWDZIWA :) A TERAS WRERZCIE DO FOTY XD. oto ono :
Hoć post krudki hyba fajny xd Takie rymki :D Dobra serio mam nadzieje ze sie podoba ;)
JAdZiA ;**
PS.: jeszcze taka sprawa bo ja i Bożenka mamy fejsa (wspulnego) i nazywamy sie "Bożenka Hymczyk" na profie mamy Violke ;D No  i zapraszać :) Mamy też aska ;) Nazywamy sie "Boziviola123" zapraszać pytać i.t.p. :) no i w komah morzecie zadawać pytania a my bendziemy na nie odpowiadać ;) Rzycze wam miłego dnia :D

3 komentarze:

  1. nia mam słów
    ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaaa... po pierfsze to ten blog to był blog mojej kózynki, ktura nieómiała sama załorzyć wienc jej powieżyłam chasło do mojego kąta. xd A co do tego "wrekink boll" czy jak to sie tam pirze, to ja, Jadzia i Janinka tylko nagrywałyśmy i stylizowałyśmy, ogulnie arąrzowałyśmy to wrzyztko, i jak mogłaś wogule pomyśleć, że my mogły byśmy robić tyle żeczy na ras?! lalkom rószała moja kózynka a my robiłyśmy pozostałe żeczy -,- LOL WAM LÓDZIE!!! a wy muwicie, ze to ja jestem głópia xd I tak dla jasności... ósunełam ten komętarz, bo nielóbię takih złyh komętarzy, a pirzecie to nawet niewiedzonc o co hodzi -----,,,,----- tagrze niepytajcie o co hodzi, a ty jakaś tam dziefczyno/hłopaku kture to pisało rzal mi cie xDxDxD i jeśli dalej bendziesz komętować takie posty w ten sposub to wiec, że bendziemy sie starać twoje komy ósuwać tbo to niejest mondre...-,-
    PS: Jadziu- świetdy post!!! <3 :)
    BOżEnkA <3 LoL xd

    OdpowiedzUsuń