niedziela, 13 kwietnia 2014

En mi móndo!!!

Pisaliście do mnie dórzo mejli, abym napisała wam teksty ruuuurznyh piosenek z Violetty. Więc zaczniemy od począdku-EN MI MÓNDO! <3 Nienapirzę wam kąkretnego tekstu, bo niewiem jak się to pirze i wogule. Ale napirzę wam wymowe (takom wedłóg mnie, ale pewnie niebendzie się dórzo rurzniła, bo mam dobry słóch), dodam filmik orginału i moje wykonanie (moje i Janinki <3) Zaczniemy od wymowy :) :
1. Ałra sames me, joke siento, joke pasa
   sinke brambo se fura tienko para mada
   pienko meno permo jagłenka ile dol milion łelcas
  mis kukuras mefa saron jakosperare

  in łelkome sperkar!
Refren:
             En mi móndo
             Sienko lo me sol
             i po woja parsa
             niy semundo mines klinłes oj
             na na płede pasar 
             woj ka molita
             golo lo ke mento
             golo, golo na,

             na na płede pasar
            woj ka molita
            golo no ke tienko 
           nada se matrekra!

To był tekst ;) Teras nasze wykonanie na isingu, przy okazi-odwiedzajcie muj kanał na isingu!! :))) Tu macie LINK do naszego nagrania na isingu ;) <------kliknijcie w to i już bendziecie na stronie :) A teras tak dla pszypomnienia orginału, to macie En mi móndo w wykonaniu naszej Violetty (Martyny Stosel) :
Pamientajcie rzeby komętować posty i nasze strony a Jutube, isingu i zapraszajcie mnie śmiało na Fejsbóku, jako "Bożenka Hymczyk" ;) I pirzcie w komah jakie jeszcze piosenki mam wam fstawiać <3 :)
POZDRO xD 
                             BOżEnkA :*

              

3 komentarze:

  1. Co to jest?????????
    Bożenko ja naprawde nie chcę cie krytykować ale nie mam innego wyboru
    To nie jest prawdziwy tekst i w hiszpańskim języku nie ma litery "ł"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy w hiszpanskim alfabecie

      Usuń
    2. ale ja napisałam, że to jest wymowa, a nie prawdziwy tekst ;) i dzienkóje, że hociaz "niehciałaś mnie órazić" :)

      Usuń