niedziela, 13 kwietnia 2014

Martyna muwi to polsku!!!

OMG! Martyna muwi po polsku!! To nie morzliwe - myślicie, ale nie. To wrzystko prawda!!! Oglondałam sobie zdięcia na grafice gugl  i natknełam się na to o to zdjęcie!!!!!!!!!!!!!!!!!:
Widzicie napis w hmórce obok Tini? Pirze tam: "Zadzwoń do mnie" a to po polsku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jak z resztom hyba wiecie :) Martyna ma na tym zdięiu otwarte ósta a obok nih jest ta hmórka. Wienc wiecie hyba co to osnacza? niema imnego wytłómaczenia tego nad zwyczajnego zjawizka... Wienc teras mi niemorzecie zapszeczyć, że to nie prawda i wogule...BO TO JEST NAJPRAWDZIFSZA PRAWDA!!!
Pirzcie w komah czy wiecie morze, co jeszcze Tini mpowiedziała kiedyś po polsku, a jerzeliktoś widział takie zdięcie albo filmik nieh wysyła ;)
ALE JESTEM PONIECONA!!! A WY?!?!?
POZDRO xD
                BOżENkA <33333

5 komentarzy:

  1. Ja nie moge!?!?!?!
    Na serio????
    Czy ty naprawde nie widzisz że to jest PhotoShop????????
    Bożenko dam ći jedną rade
    Następnym razem poproś swoją mame żeby sprawdziła ći posta zanim go opublikujesz Nie zdziw sie jak cie wyśle do psychologa Bo ja bym tak zrobiła :/

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze jedno pisze sie Martina a nie Martyna!

    OdpowiedzUsuń
  3. O-G-A-R-N-I-J SIĘ DZIEWCZYNKO!

    OdpowiedzUsuń