środa, 9 kwietnia 2014

Tini ciongle zmienia telefony!!!

Morze kilkoro z was zaówarzyło, że Martyna CIOOOONGLE zmienia swuj telefon!!! Napewno widzieliście na durzo jej zdięciach jak robi sobie fotke w lóstrze, a na tyh zdięciach ZAFSZE widać jej komurkę i za karzdym razem na komurka jest imna O_o Paczcie na te zdięcia:







No hyba mi nikt niezarzóci, że teras kłamię, bo widać, że na karzdym z tyh zdięć ma imny telefon! WoW! Wiedziała, że ona jest na dziana ale niewiedziałam, że arz tak, że hyba codziennie ma nowy telefoni ot niebyle jaki; taki z obraskami! RURZNYMI OBRASKAMI!!! :O Pirzcie w komah co wy o tym sondzicie ;) 
A na dzisiaj mószę kączyć, bo zaraz spać idę :( 
POZDRO I DOBRANOC XD
BOżENkA <3 ;*

7 komentarzy:

  1. Mi się wydaje że zmienia tylko obudowy.Ale post i tak świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieda się zmienić obódowy to telefonu!!!!!
      ale dzienkóję za pohwałe ;)
      BOżENkA :*

      Usuń
  2. Słyszałaś kiedyś o obudowach na telefon?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tini ma jeden telefon (Iphone złota edycja) przez cały czas i ona zmienia sobie etui lub obudowy. A to co piszesz to nie prawda. Być może ty nie masz telefonu lub masz taki nie dotykowy z wysuwaną klawiaturą . Ja tak samo zmieniam sobie obudowy na telefon. A post bez sensu i wszystko to kłamstwa, zresztą jak każdy post na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  4. nie chce nikogo martwic ani obrażać ale od razu widać że ona z was się nabija a wy jesteście tak głupi i wierzycie że ona na serio taka jest bez obrazy ale mam z was beke

    OdpowiedzUsuń