piątek, 28 marca 2014

Kami, Nati i Violetta to wrórzki!!!!!!!

Ten fakt szokóje was hyba tak ja i mnie... Kami, Nati i Viola to prawdziwe wrórzki! Szperałam sobie w grafice gógel i wpisałam "Violetta", i oglondałam sobie zdjencia i natknełam sie na zdjencie Violi z ruszczkom!!!!!!!! I sobie pomyślałam "Czyli że Viola to wrórzka?!", "Co jest grane?!", pewnie wy też byś cie tak pomyśleli... Ale potem z ciekawości wpisałam w gógel'a 
"Violetta wrórzki", szókałam baaardzo dłóóógo, ale mi sie opłaciło. Znalazłam jeszcze Kami i Nati... Wedłóg mnie to trohe dziwne że są wrórzkami. A co jeśli zacznom grać w "Czarodzieje z Werwlins Plose"?! Ja lóbie ten serial, ale to było by dziwne, jak by one tam grały, a już napewno jagby odeszły dla tego z Violetty! No, ale jeśli naprawde są wrórzkami, to fajnie! Bo jak byłam mała i też teras baaardzo lóbiłam wrórzki :) A jeśli mi nie wieżycie to oto te zdjencia:


Widzicie te ruszczki w ich renkah?! To są czarodziejskie ruszczki!
PS.: Pszepraszam że tak dłógo niedodawałam postuw, ale  niemiałam czasu, ani pomysłuw...
JAdZiA ;****

3 komentarze:

  1. Luuudzie!
    To są ,,różdżki" specjalnie do reklamy disney'a, gdzie gwiazdy seriali rysują taką oto ,,różdżką" kształt głowy myszki- symbola marki Disney Channel.
    Nie wspomnę o ortografii-,-
    ~Vanill

    OdpowiedzUsuń
  2. gunwo wiecie:c

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest do reklamy Disneya!!! i ty w to wierzysz ??? Hahaha Vanill i Anonimaek mają racje !!!

    OdpowiedzUsuń