wtorek, 15 kwietnia 2014


Łot?! O co tu kaman?!
Niewieże!!! To jest oszóstwo i nie sprawiedliwośći!!!!! Jak morzna być tak nie fajnym?! POPROSTU MASAKRA, TO GOŻEJ NIŻ BUL SERCA!!! Jak wam powiem o co kaman, to też tak bendziecie reagować, albo i nie kturzy gożej!!! Ale napewno nie! Wedłóg mnie to jest przekópstwo i nieferność! A teras pszejde do posta... Jakieś gółpie dziewcze, kture jest bardziej doceniane w byciu fanką Violetty, jest na jej płycie!!!!!!! Wiecie zafsze jak szókam tematu na posta to wpisóje w gógle'ach teksty typu "Violetta", "Violetta słeaciśne focie", "Violetta niósy" i.j.c. . I wpisałam teras "Violetta niósy i newsiki" no i oglondam, oglondam, i oglondam... I jestem na koncu i nagle...!!! Widze to zdjencie!!!:

Kim jest ta dzewóha?! (po lewej, --->) Poszłam odrazu do mojej mamy i ona mi muwiła "Ale nic, sie niestało..." "ona tylko sobie zdjencie zrobiła..." Ale dla karzdej fanki i fana to koszmar!!!! Dlaczego ona, a nie ja?! Załorze sie że wiem o 1000000 % wiencej o Violettcie niż ona!!! Pirzcie swojom złość w komah!
JAdZiA (zła) :|

4 komentarze:

  1. Tu chodzi o to że to jest opłatek na tort i jakaś dziewczynka ma urodziny tylko chodzi o to żeby dziecko poczuło że rodzice ją kochają. Ona nie spotkała się z Martiną (Violettą) i Pablem (Tomasem) tylko to jest robione profesjonalnie. Myśle że jest już jasność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to nie jest koszmar. Boże no! Po prostu okładka płyty. Nawet na oczy pewnie Martiny nie widziała -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Słownik nie gryzie!!

    OdpowiedzUsuń