środa, 7 maja 2014

Dom Violetty w 5 sezonie!!!

Mam nowego niósa!! Wiemy już jak bendzie wyglondał dom Violetty w 5 sezonie filmu ! ! ! To zdięcie znalazłam w góglah (niewiem jak sie to pirze, niejestem pewna :P), pszetstawia ono dom Violetty jak już wczesniej na pisałam. Niebendę go opisywać, no bo po co? Poprostu fstawię wam tu zdięcie. Oto ono, to jest to zdięcie naszego domciu, kture jest jest słotkie jak miodciu bo nalerzy do Violciu :* <3 (che che, lóbię rymować ;) ) :
No i sobie pewnie myślicie, że "ŁOTH?!?!? :O CO to jest ?!?!?!?!?!" Ale tak moji drodzy, to jest DOM violetty, nie z pierfszego, nie z szustego, ale z piontego sezu ("sez" to skrut od "sezon"xD) Czyli Viola, Herman, Ramalo i Olka i morze ktoś imny jeszcze z 5 sezu bendom tam mierzkać (oby Leon <3). Jak widzicie, jest to dom, w kturym jest peeeełno Violettttttyyyyyyy <3 Ja też bym taki hciała *_* A wy? pirzcie w komah xD OK, to miłego łikędu! xD cha cha cha cha cha cha!!! bo to niejest jeszcze łikęd xd tylko czwardek dopiero ;) takgże sory jak sie ktoś nabrał xD 
Pozdro i rzycze miłego czwardku :) 
                                 BOżEnKa <4 

19 komentarzy:

  1. To kino a nie dom . gdzie ty tam widzisz dom?
    A 5 sezonu nie ma I nie będzie!
    Dopiero zaczynają kręcić 3 sezon
    A 3 sezon jest ostatnim sezonem (Smutne)
    Bożenko jak ja bym chciała żeby to co piszesz było prawdą ale niestety nie będzie ani 4 sezonu ani 5 A to co piszesz to są same bzdóry

    OdpowiedzUsuń
  2. Poza tym po lewej z balonami jest plakat jakiegoś filmu

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoo postarałaś się napisać wtedy taki długi komentarz. I podziw że nie nazwałaś mnie pierdołą. Kurde aplauz dla Bożeny! Jeśli ty masz 9 lat to współczuję twoim rodzicom i nauczycielom, że uczą takie dziecko. Przecież nawet pierwszoklasiści takich "błenfuf" nie robią. To co robicie nie jest już śmieszne tylko żałosne. Moja siostra widziała tą stronę i mówię ci że jest w szoku jak można być tak głupim. Wierz mi i tak wszyscy ze starszych co napotykają tego bloga widzaą że to sciema. A w twojej tamtej odpowiedzi nie uwzględniłaś swojego drugiego bloga na którym nie piszesz jak psychicznie chore dziecko. Zobaczysz że ten blog nie będzie długo jeszcze działał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. pisałam tam o tam tym blogu -,- o blogu ktury niejest muj!!! a wy niemyślicie o tym, że morze być mi pżykro po takih komętarzach? ja wiem, ze robię błendy,ale ówierzcie mi, że staram się jak moge, by ich nierobić ale nieómiem! :(((( to niejest moja wina, wybaczcie mi. Wiem też że niewrzystko co pirzę wam na blogu to prawda, ale staram się bardzo :/ wienc prosze docęcie muj tród i czas w to włorzony, niekomętójcie arz tak źle, bo na pawde mi sie pżykro robi :'( bardzo was pszepraszam i myślę, że kiedyś zmienicie podejście...
      pozdrawiam...
      BOżENkA ...
      PS: starałam się niezwacadź na to ówagi, ale teras poprostu niewytszymałam...pszepraszam was! :/

      Usuń
    3. Naprawdę radzę pokazać twojej mamie jakie robisz błędy i zrobić ci jakieś badania bo może masz dysleksje

      Usuń
    4. Nie każdy jest dobry w Polskim
      Ja napszykład straszne byki robię

      Usuń
    5. Ale bożenko jak poczebujesz pomocy na blogu to zawsze moge ci pomuc
      Nie będziesz już miała złych komentarzy
      Ludzie będą cie lubić

      NO ale jak nie chcesz pomocy to ok
      Ja tylko chce ci pomic ;)

      Usuń
    6. pomuc*
      widzisz ja też błędy robie ;D

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Dziękóję, za miłe komętarze :) jerzeli macie coś do mnie to wyraście to normalnie a nie ciongle tylko obrarzacie....:)
      POZDRO XD
      BOżEnkA :)

      Usuń
    10. UWAGA UWAGA! Bożenko: Ile masz lat? BŁĘDY

      Usuń
  4. My przecież wszyscy wiemy że tego bloga prowadzicie dla żartów, i nie pisz " sze to nieprafta" (po normalnemu: że to nieprawda) i nawet jak napiszesz " ja staram sie nie robići takih bĺendóf ale nieómiem i staram sie pisaći prafte ale niesafsze mi wyhodzi" to nikt Ci nie uwierzy. Ja nie chcę Cie obrażać czy coś, ale chcę Ci uświadomić to że nikt się nie nabierze na te wasze gierki bo wszyscy wiemy że piszecie (za przeproszeniem) te głupie bzdury żeby tylko być popularnym w Internecie

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze, że po wyrzej napisałeś że i tak mi nieówierzycie, hoć niewiem co w tym takiego nieówierzalnego. A nawed jagbym to była prawda, że ten blog niejest prawdziwy tylko taki dla rzatuw to było by bez sęsu, bo to że ktoś jest głópi, to hyba niejest smieszne -.- Boli mnie to, że niebieżecie mojego bloga na powarznie, ale nic z tym nieómiem zrobidź. Na począdku myślałam, że w końcu to zrozómiecie i ósznaujecie, ale widze, że to wam zprawia problem. Zatem niebednę sie pszejmować. Ale dzienkóję, że "niehcesz mnie obrarzać" :)
    BOżENkA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi nie chodzi o to że Ty jesteś głupia a my się z Ciebie śmiejemy, tylko każdy post na tym blogu jest głupotą i każdy wie że tego bloga prowadzicie dla żartów, bo chyba (za przeproszeniem) nie jesteście takie głupie żeby pisać takie głupoty co? I jak my mamy was brać na poważnie skoro piszecie tylko kłamstwa i głupoty! A o ortografii już nie wspomnę.......

      Usuń
    2. Jeśli nawet to traktujesz na poważnie: Ile masz lat!?

      Usuń
    3. NIE JEST PO PROSTU GŁUPIA I MY SIĘ Z NIEJ ŚMIEJEMY

      Usuń
  6. PO PIERWSZE 3 SEZON BĘDZIE OSTATNIM A TE BŁĘDY PORARZKA JESTEŚ PO PROSTU GŁUPIA POĆWICZ ORTOGRAFIE NIE WIERZ WE WSZYSTKO CO ZNAJDZIESZ W NECIE A TO ZDJĘCIE TO TYLKO STUDIO NAGRANIOWE

    OdpowiedzUsuń