poniedziałek, 23 grudnia 2013

Muj teledysk!!!!!!!!!

Mam takom "nowość" :) Niestety ona niedotyczy Violetty :( Ja z moimi 2 kolerzankami nakrenciłyśmy teledysk Majli Sajrós do piosenki "Łorking bol" (nie jestem pewna czy dobże napisałam "bol") W orginalnym teledysku Majli śiedzi na kóli GOŁA (bez óbrania) W naszym teledysku (ja, Jadzia i Janinka) (miałabyć jeszcze Petunia ale niestety jest hora) naszczęście ma óbranie... Ale dodaje tego oto posta po to aby nasz filmik zdobył wiencej wyświetleń :) Mam nadzieję że wam sie spodoba i dacie nam LAJKA :) Dajcie terz nam komętaż prosze :)
Tó macie linka: 

http://www.youtube.com/watch?v=WTaP0evbsvY

A tu macie filmik (linka dodałam wrazie jakby się filmu nie dało obejżeć) : 

Rzyczę miłego oglondania :) I pamientajcie o LAJKAH i KOMĘTAŻAH :)
PS.: Ta lalka jest mojom ólubionom i nazywa sie ... BOŻENKA!!!!! (tak jak ja)
                                                BOżENkA ;)
                                                         

12 komentarzy:

  1. Mhm... Teledysk, taki wyrafinowany, gratuluję pomysłu!
    KOMENTARZACH jak już...
    Obejrzę, żeby się pośmiać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie że ci sie podoba :) ale my sondzimy że lepiej nieododawać takich filmikóf na bloga o Violrćcie, wienc załorzymy innego bloga, na kturym bendom te filmy :) jak sie pojawi jakiś nowy film to bendziemy wysyłać linki na tym blogu :) a o tym to może jeszcze napisze posta, :) POZDRO xD

      Usuń
  2. Ciekawe, że tutaj tytuł napisałyście z błędem, a w tytule filmiku nie. +Któraś z was ma duże dłonie i długie paznokcie :P Ciekawe, ciekawe - nie powiem ;p Blog dla jaj, tak ? super -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narz blog niema jaj!!!!! Jaja ma kóra !!!!! I jak ci sie teledysk niepodoba to nie, my wiemy że sie starałysimy i nam sie podoba i innym terz, a jak tobie nie to tródno!

      Usuń
    2. a w tytóle filmiku na jutube moja siostra pisala, a w tym podspodem ja, wienc sie niedzif, że jest inaczej napisane, i tótaj terz ja, dla tego jest inaczej !
      BOżENkA ;)

      Usuń
    3. Nie ma jaj... Jaja to będziesz miała, jak sb zdjęcie wstawisz -_- Dooobra ... Idzie się z czego pośmiać przynajmniej XD Piszcie, piszcie ;]

      Usuń
    4. Co wy macię ztym zdięciem?! Niewstawie sobię zdięcia!!!!

      Usuń
  3. Jprld Droga Bozenko czy jak ci tam...jak piszesz posty to:
    uzywaj slownika, mozgu i prawdziwych info
    Bo inni maja z cb beke
    Ja juz nie wyrabiam hahahahahahaha
    Mój a nie muj
    Pozdro
    Ucz sie dziecko jesli masz odrobine swiadomosci co rb
    Sry za bledy ale na telefonie

    OdpowiedzUsuń