wtorek, 7 stycznia 2014

Tini jest krulowom Afryki!!!!!!!!!!!!


Pewnię niewiecie, ale Tini została krulowom Afryki!!!! Została niom, poniewarz tam mierzka i zdobyła ogromnom sławe a państwo najwyraziniej potżebowało kogoś takiego ;) Pewnie teraz jesteście ciekawi z kąd ja wiem takie żeczy... A wienc wienc widziałam jurz to na innym  blogu i zauwarzyłam zdiencia w grafice gogle ;) Na zdienciach ma ona korone wienc nie ma innego wyjaśnienia :) A tu macie zdiencia:

                                                                                                                        POZDRO XD
                                                                                                                      BOżENkA i JAdZiA xD (razem zrobiłyśmy tego posta ;) )

21 komentarzy:

  1. Świetny blog, róbcie zwoje dalej i nie bierzcie sb hejtów do serca.

    OdpowiedzUsuń
  2. To nieprawda. Ona po prostu brała udział w sesji zdjęciowej ,która była bardzo dawno....

    OdpowiedzUsuń
  3. To sztuczna korona ze sesji zdjęciowej!
    Tak w ogóle Tini nie mieszka w Afryce tylko w Buenos Aires, w Argentynie tylko teraz jest w Europie na En Vivo!
    ~Vanill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyba ci sie coś pomyliło!!! Błenos Ajres jest we Afryce!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Jestem od ciebie starsza i mam za sobą konkurs przyordniczy. Wiem, że Buenos Aires jest w ARGENTYNIE! Jak nie wierzysz sprawdź mapę-,-
      ~Vanill

      Usuń
    3. Do Vanill
      Nie chcę cię obrazić, więc piszę z całą kulturą na jaką mnie stać. Argument jestem starsza i mam za sobą konkurs przyrodniczy? Ona ma 9 lat. Jak kiedyś powiedziała Mechi: (...) "Bo ja ciągle się uczę i popełniam błędy" Jestem pewna, że każdą

      Usuń
    4. Kończę wypowiedź do Vanill

      uwagę dziewczyny biorą na serio i starają się poprawić. Cały mój komentarz jest spowodowany jednym stwierdzeniem: jestem starsza i mam za sobą konkurs przyrodniczy. Zabrzmiało to tak jakby ona się już nie liczyła przez swój

      Usuń
    5. Cd2.


      Wiek. Kiedyś też miałam bloga. Jako mała dziewczynka i było tam pełno takich zawistnych komentarzy, dlatego go usunełam bo doszłam do wniosku, iż moja praca innym się nie podobająca nie ma prawa bytu. Więc zastanówcie się następnym razem zanim kogoś skrytykujecie bo nie wiecie czasem jak to może boleć.

      Kara J
      Ps: Przepraszam za rozczłonkowanie z fonem mi się coś dzieje.
      Ps2: Przepraszam też wszystkich których ewentualne mój komentaż mógł zranić.
      Ps3: Szczęśliwego Nowego Roku.

      Usuń
    6. Do Karoliny J: Rozumiem Twoją wypowiedź i w ogóle. Nie jestem nią obrażona i wręcz dziękuję, że zwróciłaś mi uwagę. Ja po prostu nie mogłam patrzeć na te błędy i nie przemyślałam tego.
      ~Vanill
      PS
      Jeszcze raz dziękuję za zwrócenie mi uwagi:)

      Usuń
  4. Hmm... Korona? Chyba plastikowa, z sesji zdjęciowej...
    Sorry, mieszka w Afryce? Pierwsze słyszę... Martina i reszta obsady moją teraz tournee, więc ona jeździ z kraju do kraju. A w Afryce pewnie nigdy nie była...
    Nie myśl sobie, ja wiem, że udajecie. Na pewno macie więcej niż osiem lat, po prostu robicie sobie jaja. Ale wiecie co? Róbcie tak dalej, przynajmniej można się posmiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam wiencej nirz 8 lat ;P Mam 9 lat. I jurz to pżecierz muwiłam!!!! :P:P:P

      Usuń
    2. Popieram... przecież widać, że tylko udajecie takie..

      Usuń
    3. ? co?!
      no muwie wam że ja takih żeczy nie czaje!!! |-(
      BOżEnkA :P
      PS: sorki, ale niejestem zalogowana, i mi sie niehcwe dla tego tak pirze :P

      Usuń
  5. Wciąż czekam na dzień, w którym napiszecie, że to wszystko dla żartu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co?!
      nierozómeim co do mnie pirzesz... dla jakiego rzartu? O.o
      dla czego miał by to być rzart?! niemoge z cibie, niby wielka fankna Violetty, a nawet cie nieinteresóje to że teoja "idolka" złamała noge?! wztyd mi za takih ludzi |-(
      nieczaje was :p
      BOżEnkA O.o

      Usuń
    2. Ja jej fanką? No chyba nie -.-

      Usuń
  6. Aa dont spik spanisz :\
    BOżENkA :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj dont spik spanisz* sorki za błendy :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Afryka to kontynent!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Buenos Aires jest w Argentynie a dokładniej w Ameryce Połódniowej a ta korona jest do sesji!!!

    OdpowiedzUsuń