poniedziałek, 23 grudnia 2013

Info o 4 sezonie Violetty!!!!!!!!

W 4 sezonie Violetty dojdźe kilka osup!!!!! Niestety niewiem czy Leonetta pżetrwa ale wiem kto dojdźe!!!! Tu macie ich zdięcia:

1.Majli Sajrós:

Majli bendzie grała uczenice stódia on bit, bendzie ona jeszcze gorsza nirz Ludmiła.


2. Demi Lowato:
Demi bendzie miłą nauczycielkom w stódió, która zakocha się w Pablo.













Jestem strasznię podexcytowana tym!!! Ciekawi mnie jakie sytóacje bendą z Majli Sajrós bo skoro ma być gorsza od Lódmi to nigdy nic nie wiadomo.... :) A Majli PODOBNO zakocha się w Leonie ale on dalej bendzie kohać Viole!!!<3 Ale w Majli Sajrós zakocha się w Diego!!!! Ale Majli nie odznacza jego óczuć :( Ona zakoha się w Leonie do tego stopnia że bendzie hciała ósónąć Viloe z drogi!!!!!! Niestety nie wiem w jaki sposub :(:(:( Jeśli jesteścię tak ciekawi jak ja to pirzcie w komentażach :) POZDRAWIAM was i życzę WESOŁYH ŚWIONT :) XD

                                                                                        BOżENkA :)

18 komentarzy:

  1. Serio? Po pierwsze to paint. Po drugie: raczej Miley Cirus i Demi Lovato choć one i tak nie będą grać w 4 sezonie. Dlaczego? Bo go nie będzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już to MILEY CYRUS i Demi LOVATO :/
    A czwartego sezonu nie będzie, trzeci jest OSTATNIM, który nakręcą...
    TWOJA ORTOGRAFIA PSUJE MÓJ WZROK...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 sezon Violetty bendzie!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak wyjaśnirz to że tam jest napisane "Violetta 4"?! A zresztą widziałam tom informacje na innyh blogah!!!!! A moja ortografia fcale niejest taka zła... Wiem że robie błendy ale bez pżesady PIERDOŁO?! I czemu wy się tak mnie óczepiliście?! Ja jestem poprostó normalnom osobom ktura prowadzi bloga o Violetcie!!!!!!!!!!!!! ODCZEPCIE SIĘ ODEMNIE PIERDOŁY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Nie udawaj przecież każdy wie , że to robisz celowo

      Usuń
    3. To, że piszecie jej tak dużo komentarzy ją cieszy. Zależy jej tylko na zwróceniu na siebie uwagi. Specjalnie pisze bzdury.

      Usuń
  3. Ale mam z ciebie bekę!Czy ty w ogóle wiesz coś o Violettcie?

    OdpowiedzUsuń
  4. ortografii się ucz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ómiem jom lepięj nirz ty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      pirze sie "ortograwi" anie "ortografii", pirze sie "sie" anie "się", i najwarzniejże pirze się "ócz" a nie "ucz"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I to ja mam sie óczyć ortograwi???!!!

      Usuń
    2. PIERDOŁA Z CIEBIĘ ANONIMKÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. Anonimek poprawnie napisał wszystko! Jak nie- zapytaj kogoś lub zajrzyj do słownika.

      Usuń
    4. ONA PISZE TO SPECJALNIE, ŻEBY ZWRÓCIĆ NA SIEBIE UWAGĘ.

      Usuń
  5. Daj swoje zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  6. NIedam, ci bo mama zafsze muwi rze niemoge!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz...kazdy na blogach daje tylko ty taka samotna.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ja niechce bo nie lóbie dodawać sfoih zdięć!!!!!!

    OdpowiedzUsuń