środa, 11 grudnia 2013

Nagłufki!

Wiecie jurz pewnie, że ja czensto robie nowe nagłufki. Bo lubie to robić :) Dodam wam teras 3 nagłufki, które kiedy kolwiek były na naszym blogu, a wy napirzecie w komętarzach ktury się wam naj bardziej podoba, to ja go óstawie na bloga, ale prosze was nie pirzcie : "rzaden mi sie niepodoba!" albo coś w tym stylu, bo ja naprawde hce wiedzieć, a wy mi tu bendziecie takie żeczy...
ale jerzeli wam sie na prawde rzaden niepodoba i macie jakis lebszy to wysyłajcie linki :D Ale warzne jest rzeby te nagłufki były w mojim stylu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a tótaj moje dotyh czasowe nagłufki:



Te nagłufki były, ale jak hcecie to moge zrobić jakieś nowe :) Pirzcie jakie hcecie ;)
                                         Pozdro xD
                        BOżEnkA ;)
                                        

12 komentarzy:

  1. Zaczepiste xd Pisz nowe posty. Żądam wielu postów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, jeżeli mam decydować to nr. 2:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nr. 3 Nie suchaj ich!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blogggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wiecej wpisow dodawaj!! <33

    OdpowiedzUsuń
  5. mam wrarzenie że jedna tylko osoba napisała te komętarze...ale tak okej bendę dodawać wiencej postuf, ale ja niewiem ktury wkońcu 1,2 czy 3

    OdpowiedzUsuń
  6. A może zrób jakiś nowy nagłówek??? Taka tylko rada bo np. mi się nie podoba żaden z nich, bez urazy :) A jak będziesz chciała to przecież niektóre osoby mogą ci podać linka do swoich blogów i zobaczysz ich nagłówki, i może akurat ci się jakiś spodoba :) A jak ktoś będzie miły i będzie miał czas to może ci zrobić nagłówek tylko oczywiście w twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzienkóje ci ale ja sama moge sobie zrobić nagłufek na mojego bloga pszeciesz... za nie dułgo zrobie jakiś nowy, ale jeszcze morze nie teras...:) dzienkóje ci za rade ;)

      Usuń
  7. JAK ZROBIŁAŚ TE NAGŁÓWKI??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no a jak mogłam zrobić tfojim zdaniem?! no na pajncie, a gdzie jeszcze mogłam zrobić?! póknij sie w głowe, bez órazy :)

      Usuń
    2. Sama puknij się w swój pusty łeb , nagłówki w Paincie .... DOBRE

      Usuń
    3. To już wiem dlaczego te nagłówki są do dupy

      Usuń
  8. żaden, są do dupy jeżeli mam być szczera.
    Naucz się obsługiwać paint, a poza tym do nagłówków gimp jest o wiele lepszy ale ty taka idiotka tego nigdy nie ogarniesz xD

    OdpowiedzUsuń