piątek, 6 grudnia 2013

Otpowiedzi na pytania.

Ostatnio zostalisimy no minowani do czegoś, na takim 1 blogu, wienc otpowiadam na pytania:
1.Jak maż na imie?
   Bożenka Hymczyk(morzecie mnie znaleść na fejsbuku)
2. Ile maż lat?
   Mam 9 lat :P (prawie 10 :D )
3. Ot kiedy prowadzisz bloga?
    Od nie dawna, niewiem od kiedy dokładnie :(
4. Twoje motto to..
    Moje moto to: "Marcin Marcinem, ale ja i tak zafsze bendę           Bożenkom..."

5. Lubirz Diegettę?
    Nie lubie, bo ta PIERDOŁA nie lubi Leona<3
6. Co sondzisz o Vilu?
     A kto to jest Vilu i jaki zwionzek to ma z "Violettom"?
7. Opirz w dwuch słowah śebie.
    Seksowna, szalona...
8. Co kohasz robić?
    Kocham oglondać "Violette" a po za tym to lubie sie załatwiać      na mojim kibelku z Violetty, bo pużniej czuje ulge...
9. Ot kiedy oglondasz "violette" ?
    Ot kiedy weszła na wizje :P
10. Styl kturej postaci z Violetty jest ci najbliszszy?

     Podoba mi sie jak óbiera sie Beto, nie stety ja jestem                        KOBIETOM  sie jak nie óbieram, ale zato se óbieram sie w            dresy, a tam takih drogich óbrań nie noszom...

DZIENKÓJE wam za nominacje :*

A tu zdjontka naszego zajondka:

WESOŁYH SIWIONT!!!
                                                           BOżENkA :*

18 komentarzy:

  1. Kurde,ja nie mogę! XD Hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pszecinku (,-to jest pszecinek) sie daje odztemp, a wy muwicie że to ja nieznam ortografji :P PIERDOŁY Z WAS!!!:P:P:P

      Usuń
  2. dziewczyno ale mam z cb beke!!! XD hahahaha nie moge
    wypisujesz tu takie bzdury, ze w glowie sie nie misci co ty z gwiazdki sie urwalas, nic co jest na tym blogu nie jest prawdziwe wejdz na www.violetta2polska.blogspot i www.violettapl.blogspot.com tu masz prawdziwe info
    zalosna jestes/cie
    JEszcze prawdziwe info dajecie ludzie na fejsie pewnie nie zla beke z cb maja w sumie ja tez...hahahahahah

    OdpowiedzUsuń
  3. ja pierdziele xd . jaka beka xd nie mogę xd. haha xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Yilu to chodzi o vilu czyli Violettę naucz się ortografii!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niepszyjmuje krytyki i co wy sie nawijacie ze mnie, bo ja tu pisze informacje o mnie, a wy sie simiejecie czyli z mojego rzycia wam do simiechu???!! dźiwni jesteście :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra możecie skończyć z tymi hejtami na Bożenkę, zwłaszcza z anonima. A jeśli już chcesz ją hejtować to ze swojego konta Google+ chyba, że się boicie.
    Błagam was sama napisała, że ma dopiero 9 (prawie 10) lat, więc moglibyście sobie odpuścić.
    Jak na 9-latkę jest niezła. Popatrzcie skumała jak dodawać posty, jak stworzyć bloga czy nawet jak korzystać z konta Google+.
    Stworzyła bloga dla swojej przyjemności.
    Jeśli Ci się nie podoba nie komentuj i nie wchodź tutaj, bo naprawdę nie warto.
    Nie wiemy też jaką ma psychikę. Jeśli będziecie ją tak obrażać to może sobie coś zrobi, więc nie warto hejtować. Powtarzam Wam to kolejny raz.

    A teraz czekam aż będziecie negatywnie komentować mój wpis, ale mnie to nie obchodzi. Pokazałam tylko swoje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno dla Bożenki i Jadzi .
      Nie przejmujcie się nimi. Piszcie nowe posty. Sprawdzajcie na innych blogach czy aby na pewno jest to prawdziwa informacja. Bo na przykład o wąsach Tini czy przeprowadzce do Afryki jest wyssana z palca ;*

      Usuń
    2. Bo ty w to wierzysz? też se założę bloga będę pisać durne posty i będę twierdzić że mam 8 lat żeby sprawdzić ile ludzi się nabiera na takie pierdoły. Tak tak piszcie nowe posty , będę miała z czego się śmiać.

      Usuń
    3. Nooo właśnie !!! Nie dajmy jej satysfakcji !!!

      Usuń
  7. Jeżeli masz 9 lat, czy tam 10, to naucz się zasad ortografii -,-
    Ja w twoim wieku umiałam poprawnie pisać.
    Radzę ci też pisać SPRAWDZONE POSTY, nobo sory: - patrząc na poprzednie, jak Tini "ufarbowała sb włosy", albo "Tini w ciąrzy", to widać, że to jedna wielka brednia.
    Pozdrawia "anonimowy hejter" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ty jurz jesteś mojom "fumfelom", zafsze oglonda Violette to cie widze ludmiło a tak naprawde to Mercedes jestes :P

      Usuń
    2. ale niewiem czemu sie nazywasz MechiStas a nie Mercedes :P

      Usuń
    3. Bożenko, ale to nie jest prawdziwa Mercedes. Myślisz, że ona umie mówić po polsku?

      Usuń
  9. o co ci chodzi kobieto?! Nie musisz naśmiewać się z młodszych!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. :) :( ;) ;( :P :D :*

    OdpowiedzUsuń