wtorek, 10 grudnia 2013

Świoneteczne wydanie Violetty!!!!!!

Dowiedziałam się, że jest Świonteczne wydanie Violetty! Bendzie to wyglondało tak, że na Disnej Czanel bendzie kilka odcinkuw Świontecznych z Violetty (nie wiem dokładnie ile :(  ) Nie wiadomo co tam się bendzie działo, ale wiem że poleci to na kanale Disnej Czanel 31.12.2013r. (być może 32.12. nie jestem pewna) o godzinię 16.00, a o godzinię 20.00 odbendzie się powtórka!!! Pewnie wrzyscy jesteście podeekscytowani tym, tak jak ja!!! (Ja się już niemoge doczekać) A tu macie pare fotek na zachente:


Pewnie zauwarzyliście że w wersii Świontecznej jest Tomas :( Ale to nic nie szkodzi bo słyszałam (to tylko plotka) że Leonetta przetrwa nawet Świenta <3
A na dodatek wyprodókowali też magazyn Śwonteczny z Violetty!!! Ja napewno kópię ;) W sklepah go jeszcze nie ma, ale tu macie zdiencie :

                                                     JAdzIa :)        

9 komentarzy:

  1. Po 1 to przeróbki , po 2 nie ma 32 grudnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego .że mnie oskarzacie o pszerupki juz sie przyzwyczajiłam, ale że niema 31 grudnie, to poprostu mnie wrabisz, ja rozumiem że morzesz mnie nie lubieć ale nierub ze mnie głópiej na mojim własnym blogu, bo to fcale niejest śmieszne, a ja to wiem, bo skoro jest 32 kwietnia, 32 marca, 32 luty, 32 styczen, 32 pliskon, 32 październik, 32 maj, 32 czerwiec, 32 lipiec, 32 śerpień, 32 wżesień, 32 listopad, a nie ma 32 grudnie?! niby myślirz że ja jestem taka głupia?! PIERDOŁO jedna!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. ale że niema 32 grudnia [...]*

      Usuń
    3. żal mi cie dziecko!!!!!!!!! Ja jeszcze zrozumiem że myślisz że jest w miesiącu 32 dni, ale skąd ty do jasnej wzięłaś jakiś miesiąc który sie nazywa "pliskol" czy jakoś tak?! Ty chyba jesteś upośledzona (przepraszam jeśli jesteś :( ) żal mi cie, ale przepraszam, po prostu nie mogłam sie powstrzymać...sorry, ale NAUCZ SIE PISAĆ I DO TEGO MIESIĘCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    4. ja s ciebie niemoge dziecko!!! to nie jest jakiś tam "pliskol" tylko "pliskon"!!!!! i sama sie nałucz miesiency, bo nawet niewierz jak sie pisze pliskon!!!! :P a ja niejestem upośledzona, bo niemam nic wspulnego ze śledziem!!!!!!!!! dziwna jeste.s PIERDOŁO!!!!!!!!!!!

      Usuń
    5. Syczeń- 31 dni
      Luty- 28 lub co cztery lata 29 dni
      Marzec- 31 dni
      Kwiecień- 30 dni
      Maj- 31 dni
      Czerwiec- 30 dni
      Lipiec- 31 dni
      Sierpień- również 31 dni
      Wrzesień- 30 dni
      Październik- 31 dni
      Listopad- 30 dni
      Grudzień- 31 dni
      Miesiące po kolei razem ilością dni. Jeżeli mi nie wierzysz to możesz zapytać się swoich rodziców. I nie chcę, żebyś mnie obrażała. Ja po prostu chciałam Ci pomóc:)

      Usuń
    6. Bożenki co jest z tobą nie tak?! Nie dość, że myślisz, że istnieje miesiąc "pliskon" (którego naprawdę nie ma) to jeszcze nie wiesz co znaczy "UPOŚLEDZONA". Ten wyraz nie ma nic wspólnego ze śledziem!!! I sobie to lepiej zapamiętaj!!!!! No i zwróć uwagę na pisownie niektórych wyrazów :) Jeśli Cię uraziłam to przepraszam :(
      PS.: Spytaj się rodziców o miesiące i żeby wyjaśnili Ci zasady ortografii :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Nie chcę być niemiła, naprawdę. Jednakże pragnę Ci oznajmić, że robisz masę błędów, oraz umieszczasz na blogu nieprawdziwe informacje. Do tego, nie ma 32 grudnia. Tak jak i stycznia, lutego, marca, kwietnia, maja, czerwca, lipca, sierpnia, września, października i listopada. Nie chcę, abyś nazywała mnie 'pierdoło'. Pamiętaj, że my chcemy Ci tylko pomóc. :)

    OdpowiedzUsuń