poniedziałek, 23 grudnia 2013

Zmieszh!

Na poczontek hcę was bardzo pszeprosić, bo dawno niedodawałyśmy postuw, ale hyba rozómiecie, że zblirzają się świenta i tżeba się  do nich pszygotować, napszykłat sprzontać, óbierać hoinkę, kópywać prezenty i takie tam. Jadzia teraz niema czasu, bo pojehała do babci na świenta, a tam niema kompótera, wienc niemorze dodawać postuw. Ale teras mam nie samowity temat! dotyczy on filmu "Zmieszh". Wienc tak: Ostatnio szperałam w grafice gogle poszókujonc ciekawego tematu na post i go znalazłam!!! Oczywiśće pewnie wieće, że w grafice niema potpisóf, wienc ja sama mósiałam coś wymyślić. Ten obrazek muwił sam za siebie, nawet niemusiałam myśleć. Zdięcie, ktura wam ponirzej dodam oznacza, że Violetta, Diego i Leon wystompiom w "Zmieszhu" i zagrajom tam głuwne role!!! Jerzeli mi niewieżycie to zobaczcie to zdięcie :
Muwiłam, że muwi ono samo za siebie...
Jak myślicie Violetta, która pewnie bendzie tam nosiła imie Bella, wybieże Edłorda (Leon) czy Dżejkoba (Diego)?
Bendzie tam grała podobnom role jak we Violećcie, bo niebendzie wiedziała kogo wybrać, tak pszynajmniej muwiom plotki, o kturych muwiła mi Petunia (moja 2 kolerzanka)
Jednakrze  kilka żeczy się bendzie rurzniło, na pszykłat to, że bendom tam wampiry i wilkołaki... i to, że nasza nie gdyś słodziótka Viola bendzie miała dziecko z Edołordem (Leon)
A pozatym to bendzie podobnie :)
Ja niemoge sie doczekać premiery, a wy?
Pewnie wy też :)
POZDRO xD
                        Wasza kohana,
                                 BOżENkA ;*

9 komentarzy:

  1. To kolejny paint. Bożenko czy ty tego nie widzisz? Przykro mi, ale taka jest prawda. Nie chcę żebyś mnie wyzywała, bo ja próbuję Ci pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Photoshop...
    W Zmierzchu główne role grają Robert Pattinson, Kristen Stewart i Taylor Lauthner, a nie Jorge, Tini i Diego...
    PHOTOSHOP!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, oni tam niegrajom głuwnych rul, ale teraz jest inna wersja i właśnie tam oni bendom je grać!!! czy ty nie myślisz...?
      czytaj ówarzniej!

      Usuń
  3. to nie możliwe bo saga Zmierzch już się skończyła i to photoshop

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jejeu!!! nowłaśnie, skończyła sie, a oni nagrywajom innom wersje!!! to wrzystko jest tam napisane, czytajcie ówarzniej!!!

      Usuń
  4. PAINT I PHOTOSHOP WIDAĆ Z PROMIENI STU KILOMETRÓW!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahaahahahahahahaha xDDD Seeeerio ???
    Fajnie jest tak sobie z nas żartować ?!
    Każdy zauważy, że jest to Photoshop ! No błagam Cię. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwrze to sie pisze "rzartować" a nie "żartować"!!! a wy muwicie że to ja robie błeny ortograficzne!!! :P:P:P

      Usuń
    2. Kaśka Ferro napisała poprawnie. I powtórzę jeszcze raz: to paint!
      PS
      Wesołych świąt!:)

      Usuń