niedziela, 3 listopada 2013

Violetta w Polsce + Info

Słuchajcie, a raczej czytajcie, (taki se rzarcik) pisano do mnie durzo komętarzy, że coś wam się w mojim blogu nie podoba, na pszykład taka ~~Amy, to ona pisze, że mnie nie obrarza ale ona mnie obrarza najbardziej ze wrzystkich, ale teraz już ej wybaczyłam, bo poprostu mam ten blog od nie całego tygodnia a już za durzo negatywnych komętarzy, dlatego mnie poniosło. Pszepraszam więc wrzystkich, kturych obraziłam w jaki kolwiek sposób, nie hciałam tego, mam nadzieję, że mi wybaczycie :)

A teraz troche niusóf. No więc ta ~~Amy npisała mi, że moge napisać o np koncertach naszej Violetty lub o jakiejś płycie Mercedes Camello, ale o tym nic potwierdzonego  nie znalazłam, za to poszperałam troszeczkę na Zapytaj.pl i dowiedziałam się, że Violetta 15 Wżeśnia ma dac kącert w polsce!! OMG!!!! Ma odbyć się on w Warszawie, a potem w jakiejś Łodzi, czy czymś takim. Nie stety nie bendzie to En Vivo, ale lebszy ryc nisz nic, prawda? Nie wiem jak wy ale ja już planuję wyjazd do Warszawy, a do Łodzi nie mogę, bo mam horobę morską :( Ja jade, a wy???
POLECAM WYJAZD, BO WARTO!!! 

A tu pare fotek z En Vivo (nwm gdzie ):




Jestem taka podniecona!!! :D :D :D MUSZE POJECHAĆ!!!!
                                                                         BOżEnkA :D
                      

8 komentarzy:

  1. Nie opowiadaj pierdół " pierdoło " hahahahahhahahahaha :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Padłam "...a do Łodzi nie mogę, bo mam horobę morską :( ". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co? wiele ludzi ma hoobę morską.... nie czaje o co ci hodzi.. :(

      Usuń
    2. Łódź to miasto polskie! Nic dziwnego że "Angie4ever" się z tego śmiała!

      ~~Amy

      P.S Ta dziewczyna nazywa się LODOVICA Comello a nie Mercedes Comello. Mercedes to Ludmiła :)

      Usuń
  3. Co z tego , że ma chorobę morską czepiacie się jak nie wiem chodź ja też się Ciebie czepiam bo
    1 . Ortografia
    2 . To jest Lodovica Camello
    3 . Ten koncert to bzdura
    4 . Jesteś dziwna i nie rozpoznajesz fotomontażu
    i nawet nie zaprzeczaj

    OdpowiedzUsuń