środa, 13 listopada 2013

Kibelek :P

Znalazłam kibel z VIOLETTY!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG!!!!
A tu moje promo XD  :

'Czy hcecie rzeby wasza pupka czóła się otpowiednio nawet potczas załatfiania spraf osobistych (kupka i sisi) ? Mamy dla was rozwionzanie!! :D Za pewne znana wam jurz firma kibli "Pupeksiowo, kupkowo i wesioło :D", po wiemu, wielu latach... wynalazła I w chistorji kibel, ale nie taki zwykły...To jest kibelek z.....VIOETTY!!!!! Karzdemu znany hyba serial jest taki popularny, że asz jest z niego kibel!!!! wasza pupe bendzie się czuła konfortowo nawed potczas kukowania i siusiania!!!!"

Ta oto reklama została wymyślona pszezemnie, dułgo kąbinowałam, ale warto było! Polecam :D Ja już sobie hcę zamuwić i szukam na alegro, ale szuak i szukam i znaleść nie mogę :(
Ale spokojenie kiedyś się znajdzie:D
A tu fota kibelka:

JAK BARDZO JA TAKI HCE!!!
Pozdro XD 
                                                                              BOżENkA ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz