środa, 13 listopada 2013

Muj pokuj!!!

Chciałabym pohwalić się wam moim pokojem. Już od dawna błagałam rodziców żeby mi taki zrobili, ale na poczontku się nie zgadzali :( Ale niedawno dostali podwyrzke i powiedzieli że wyremontujom mi pokuj:) Bardzo podoba mi się muj pokuj i pewnie wielu z was też by taki chciało...


A tu zdięci mojego pokoju:
Jeśli się wam podoba to piszcie komętarze:) A jeśli nie to też piszcie co wam się w nim niepodoba to to  zmienię:)                                                                                                              JAdzIa

6 komentarzy:

  1. żal to jest zdjęcie z internetu

    OdpowiedzUsuń
  2. nieprawda!!!!!!!!!!!!!!!! a nawet jak by to morze ja dodałam to zdiecie...
    odwal sie!!!!!!!!! JAdzIa

    OdpowiedzUsuń
  3. to nieprawda to fotka z netu ....... le pokój cudny...... i kłamiesz jak z nut bez obrazy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jej wieze okna zmien :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgodizsz sie zbeysmy na tym luzko robili sex ? no ja ty i jadzia fajnie ebdzie

    OdpowiedzUsuń