czwartek, 21 listopada 2013

Tatułarze Tini!

Karzdy porzondny fan Violetty powinien wiedzieć o tym, że Martina Stossel (Violetta) ma tatułarz, na prawej rence nad dłoniom. Ale to nie wrzystko, dowiedziałam się na jakimś blogu, że ona ma jeszcze 2 tatułarze!!!  OMG!!! Oto foty:

Na jednym z nich ma napis: "Tini quiere Jorge Blanco", a na drógim: "I love justin bieber <3"
Czy myślicie że ona ładnie wyglonda? A może raczej że sława udeżyła jej do głowy? Ja sądzę i tak i tak ,ale i tak ją koham <3

Przpraszam za skopiowanie zdięć :(
                                                                                      BOżEnkA ;)

15 komentarzy:

  1. To nie są tatuaże tylko napisy zrobione w paincie -,-
    Ten na nadgarstku jest prawdziwy ale te dwa pozostałe nie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. to jak wyjaśnisz że jest wiencj tych zdięć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu ktoś zrobił więcej zdjęć w paincie ?
    0,0

    OdpowiedzUsuń
  4. One są sztuczne! Zauważ ,że jak ma zgiętą rękę to tatuaż nie zgina się???

    OdpowiedzUsuń
  5. ta, niby... ale ten na nadgarzdku to on NIBY jako jedyny jest prawdziwy, a on też sie nie zgina :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież ktoś przerobił te zdjęcia w paincie. Może zamiast tego kibla z Violetty kup sobie porządne okulary!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie !!! bo ja jurz nosze aparat na zęby i do tego jeszcze okólary?! chyba cie pogieło! ja sobie zniszcze reputacje!!! acha i nie sprzedajom okólaróf z Violetty :(

      Usuń
  7. Mam pytanko : Skoro te dwa są "prawdziwe" to dlaczego ten z napisem I LOVE JUSTIN BIEBER pierwsze jest w dwóch linijkach a później w trzech ?
    Po prostu sama przerobiłaś zdjęcia w paincie, i robisz sobie z nas jaja !
    Sorka jesli Cię uraziłam ;///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pierwsze jest I love Justin Bieber <3
      PÓŹNIEJ I love Justin Bieber bez serduszka ?

      Usuń
    2. nie óraziłaś, ale ja poco mam niby robić sobie z was jaja?!
      jaja umie robić tylko i wyłącznie kóra, nawet kogót, nieumie, a ja niby tak?!
      zastanów sie nad tym porządnie...

      Usuń
  8. Ja tam cię kocham Bozi:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bodżenko chce by c tkai doinformowny jak ty i hccialbm byc towim chlopkime

    OdpowiedzUsuń
  10. qiere? Serio? Chyba QUIERE -,-
    Ten na nadgarstku z napisem "All you need is love" jest prawdziwy,
    ale te dwa nie. Jeżeli nie dociera do cb, że niby rozmieszczenie napisów i w ogóle, to po co Tini miałaby sb tatuować, że kocha Jorge, jak on i tak ma dziewczynę Stephie Camarenę?
    "Anonimowy hejter" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham Cię Bożenko (zakochałem się w tobie <3)
    PS.: Jestem Chłopcem i mam 9 lat :*
    Twój M**i** :*<3 Kocham Cię:*

    OdpowiedzUsuń