sobota, 2 listopada 2013

Inny Blog!

Ostatnio poszukiwałam sobie ciekawego bloga, i natknełam sie na taki blog :http://leonettafan1.blogspot.com/
Wrzystko jest z nim okej, ale najbardziej ciekawi mnie to, że laska, która g prowadzi nazywa sie jak ja, ma to samo zdięcie i jeszcze wyśmiewa moiego bloga!! To nie do zniesienia czy ona chce sie ze mnie nawijać? jeśli tak to nie jest to śmieszne!! Ale poleciła wam pszynajmniej mojego bloga a to już coś :) niestety to dla mnie jest nie śmieszne więc mam focha, nie sógeruje że ona ma go ósunonć ale poprostu nie jest to miłe. Chodzi mi o to rzebyście nie myśleli, że ta babka to ja i rzebyście nie myśleli, że to ja pisze takie posty i nawijam sie z mojego bloga. Mam nadzieje że to do was dotarło i bendziecie o tym wiedzieć. Piszcie w komętarzach czy już to zrozumieliście :D

Pozdrawiam was serdecznie, a tu najnowsze zdięcie Tini:
                                                     BOżEnkA ;)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz