piątek, 1 listopada 2013

Dlaczego wszyscy aktoży mają inne włosy?!

Wszyscy aktoży Violetty pszefarbowóją sobie włosy!!! OMG!!!

-Jorge(Leon)
-Martina(Violetta)
-Valeria(Lara)
-Samuel(Brodłej)
Oto one:

Jorge:
Tini:
Valeria(i Tini) (stare zdięcie):

I na sam koniec najbardziej tajemnicze, Samuel:  
Jak sondzicie, czy oni ładnie wyglondajom?? A zwłaszcza Samu w tym rurzu ??
                                                                                                                                                                                             BOżENkA :P

9 komentarzy:

  1. Żal mi ciebie bożenko. Jorge założył peruke. Tini i Valeria - photoshop. A ta dziewczynka to nie Samuel !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę!!! Ja naprawdę rozumiem, że jesteś mała i nie masz specjalnie bardzo rozbudowanego słownictwa polskiego a szczególnie ortografii i zasad. Rozumiem, że jeszcze nie rozpoznajesz fotomontażu itd. Ale pomyśleć że Willow Smith to Samuel to przesada!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to Bożenko chyba specjalnie robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja ortografia to na poziomie przedszkola , a nawet niżej >.< A tak w ogóle to są peruki a na końcu to jest Willow Smith .. Głupi dziecko !! głupie małe gówno z ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jurz ci muwiłam że ja kupy-guwna, nie robie!!!!!!!!!!!!
    a jeśli tego nie rozómierz to nie pisz komętaży PIERDOŁO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    a na koniec:
    SPADAJCIE PIERDOŁY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, jak widzisz czarnoskórego człowieka to od razu twierdzisz, że to Broduey?

    OdpowiedzUsuń