sobota, 22 marca 2014

Moje żeczy z Violetty :))))

Nagrałam filmik o mojich żeczah z Violetty :D Tym razem powinien się dodać, poniewarz dodałam go ruwnież na Jutube. Na wrzeli wypadek dodam też LINK do tego filmiku :D A o to on:
Pirzcie w komah (na blogu i na Jutube) czy wam się filmik podoba :) A kiedy dostane nowe żeczy to tez zrobie o nih film :)
POZDROxddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

                        BOżENkA :))
PS: Nieczytajcie kawałka o Gienku w sekretniku!!!!!!!!!!! i sory, że wam pokazałam to, ael nieómiałam sie rosczytac z mojego pisma i prubowałam pszeczytać xD 


3 komentarze:

  1. Strasznie durny filmik hymczyku -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. omg ta jadzia to pedał -.-
    z resztą tak jak ty ;cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu? O.o LoL jak człowiek morze być pedałem? O_o

      Usuń