poniedziałek, 10 marca 2014

Tini jest uzalerzniona od... KÓPOWANIA PSUW!!!!!
Tini jest uzalerzniona ok... kópowania psuw! Wienkszośc gwiazd izalerznia sie od piwa, papierosuw czy brzytkih słuw, ale ona od psuw!!!!!!!!!!!!!! Gżebałam w necie i znalazłam zdjencie Martyny z psem, potem jeszcze jedno i jeszcze jedno (wienc już 3 zdjencia z psami!) A potem wpisalam w grafice gógle "Martyna Stoesel z psami" i było baaaaaaaaardzo dóżo jej zdjenć!!!!!! Dodam pszynajmniej wienkszośc z nih ;)









To są te zdjencia morze jest ich wiencej ale tylko tyle znalazłam:( Pirzcie o jej uzalerznieniu w komah ;D
Pozdrawiam SERDECZNIE JAdZiA ;***********
PS.: Pszepraszam że niedodawałyśmy poztuw, ale niemiałyśmy czasu.... :) Wybaczcie!!! ;(;(;(

6 komentarzy:

  1. Ehhh... TO NIE SĄ JEJ PSY. ONA MA JEDNEGO PSA, KTÓRY JEST NA 2 ZDJĘCIACH.
    Ale ogółem blog jest świetny, napisz o tej swojej randce z Gienkiem!
    A zresztą ten Gienek - wspaniałe imię, na pewno jest przystojny i przy okazji go opisz jak wygląda i się zachowuje Bożenko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobże :) i Masz racje; on jest baardzo pszystojny i fajny, jego imie morze niejest najlepsze z tych kture słyszałam, ale jest okej :)) (najlepsze do Leon <33333333)
      PS: pszepraszam, że niedodajemy postuf, ale niemamy pomysłuw i czasu :(( pszepraszam ,. ale ten post moge dodać najwyżej za kilka dni w łikęd ;))
      BOżENkA ;**

      Usuń
    2. Może napisz o tym że Martyna jest chyba lesbijką bo widziałam pełno zdjęć jak całuje Mersedes :<<<

      Usuń
    3. jaka lezbijka?! Hyba nawet niewierz co napisałeś! Martyna niejest uzalerzniona od jedzeni masła!!!! Bo, lezbijka z niemieckiego to osoba ktura jest uzalerzniona od masła!! Pszestańcie pisać żeczy z niemieckiego bo to blog o Violećcie, a niemam bloga o niemieckih wyrazah!!! I co do tego ma Mercedes, to marka ałt!!!!! Nawet ja to wiem a nieimteresóje sie samohodami!!!! Poprostu brak słuw, na was...
      JAdZiA ;*********

      Usuń
  2. Głupi post hymczyku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ŻAL MI CIĘ HYMCZYKU!

    OdpowiedzUsuń