sobota, 26 października 2013

Powitanie!

Witajcie, tu Bożenka. Bendę prowadziła tego bloga ze wzglendu na muj ulubiony serial-Violetta. Moja przyjaciułka Jadzia, terz bendzie się nim zajmowała, ale nieco mniej niż ja, poniewarz ona nie bendzie miała czasu. Mam nadzieje, że będziecie nas odwiedzać i komętować nasze posty :)

                                                                               Pozdrawiam,
                                                                                           Bożenka ;)


5 komentarzy:

  1. Bożenko ile ty masz lat? Bo po błędach w pisowni typu "bendę" wnioskuję, że z 8-10 .. Nie uznaj tego za hejta ale daj mamie, tacie, starszemu rodzeństwu pierw przeczytać post a później dopiero wrzucaj na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dzienkuje, za ten miły komętarz :) Ale moji rodzice nie majom czasu sprawdzać mojich postów, bardzo mi przykro, ale ja staram sie pouczyc trohe ortografi :) Jeszcze raz dziękuje;)

      Usuń
  2. Ile masz lat?Widzę twoje zaangożowanie,ale piszesz z błędami i twoje wszystkie posty.... to nieprawda.Przepraszam Cię Bożenko...

    OdpowiedzUsuń
  3. OK, zacznijmy od tego, że ja wcale nie chcę Was/Ciebie hejtować.
    Chcę Wam pomóc, gdyż widzę, że sobie nie radzicie/radzisz.

    A więc...
    Załatw sobie w komputerze autokorektę, czyli taki gadżet, dzięki któremu nie popełniasz tak wielu błędów ortograficznych.
    Druga sprawa, jeśli chcesz mieć prawdziwe info o aktorach, obsadzie i serialu polecam bloga o Violetcie najsławniejszego w całej Polsce - *http://violettapl.blogspot.com/*.

    Tu to chyba wszystkie uwagi.

    Cassi R.C.

    OdpowiedzUsuń