wtorek, 29 października 2013

Nowy Sezon!!!

Gdzieś pszeczytałam, że ma sie odbyć 4 sezon Violetty!!!!! A to zdięcie mi to jeszcze bardziej udowodniło:
Jest jeszcze kilka zdięć ale nie ściongnełam ich wrzystkich dlatego wam ich nie pokarze. Myślę że karzdy fan Violetty powinien wiedzieć, że pofstanie 3 sezon, a teraz dodatkowo jeszcze 4!!!
PS:Niestety Jadzia jeszcze nic nie dodała ale powiedziała mi, że za nieułgo coś doda :D
                                                                                    BOżEnkA ;)

14 komentarzy:

  1. Ale jesteście profeszynal. Paint, Paint, Paint...

    OdpowiedzUsuń
  2. to nie jest rzeden paint!!!
    nawet ja widzialam w necie to zdjecie i sa plotki ze bedzie 6 sezon:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to plotki. A plotka, to nie prawda! :D Zdjęcie? Kolejny Paint! Nawet Painta dobrze nie umiecie obsługiwać!

      Usuń
  3. Nigdy nie widziałam bezsensowniejszego bloga od twojego. To nie jest już śmieszne, a żałosne. Naucz się dziewczynko pisać najpierw i szukać jakichkolwiek informacji, a dopiero potem zakładaj bloga... -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. ale z ciebie dziecko , bedzie 3 i ostatni sezon Franczeska to Mercedes Comello? hahahahaha żal pl twój blog to głupota lepiej weź i usun tegi bloga albo naucz sie pisac!! i szukac informacji bo ten blog to zenada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja ómiem pisać, i spadajcie pierdoły!!!!!

      Usuń
    2. hahaha ómiem ? umiem matołku sie pisze i nic nie wiesz o tym serialu, ile ty masz lat 6 ?

      Usuń
    3. SPADAJCIE PIERDOŁY!!! a ciebie to co interesuje jak ja pisze?! jak morzesz sie rozczytać to to jest warzne a nie czy dobże pisze, a jak ci sie ten blog nie podoba to go nie oglondaj, nie pisz komętarzy i mnie nie obrarzaj dobra?! PIERDOŁOM jesteś, "matołku" !!!

      Usuń
  5. Jak można uwierzyć w przeróbkę która jest tylko stworzona przez zwykłego człowieka. Takiego jak każdy z nas.
    Brak słów!

    ~~Amy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popszedni komętarz sie tyczy GŁUWNIE ciebie ~~Amy, jesteś PIERDOŁOM najwienkszom z was wszystkich!!! jak ci sie coś nie podoba, to nie błyszcz swoją "znajomościom" Violetty i nie pisz nic, a nie udajesz żeś wielka fanka, a tak na serio to hcesz sie tylko pochwalić, że umiesz kogoś obrarzać, ale nie mardw sie, mnie to nie rusza, tylko denerwóje, że takie PIERDOŁY jak ty piszom negatywne komętarze. A co do twojego wcześniejszego komętarza, to coś w stylu: "niby wielka fanka a nic nie wie o serialu" to mogłaś sie wstrzymać bo ja moge oglondać Violete, to jest serial dla karzdego kto chce go oglondać, a nawet jak nic nie wiem o nim to dlaczego nie moge go lubić? Ja go lubie i to jest moja sprawa a wszyscy któży hcą pisać negatywy to mogom sie wstrzymać, Papatki PIERDOŁY!!!

      Usuń
    2. Ale ja Ci nie zabraniam oglądać tego serialu tylko dziwi mnie to że prowadzisz bloga a tak naprawdę nic o nim nie wiesz.
      Ja do tej pory nie wiem jak można uwierzyć że przerobione zdjęcie Tini w sukni ślubnej jest prawdziwe, albo że Tini przefarbowała sobie włosy. Widać gołym okiem że to przeróbka.
      Może dodałabyś coś co jest teraz na wszystkich DOBRYCH blogach np: piosenka Lodovicy Comello "UNIVERSO" z jej solowej płyty albo spis odcinków z Violetty. Możesz też dodać coś o koncertach Violetty.
      Nie wiem. Dodaj co chcesz, ale coś co jest potwierdzone 100%.

      ~~Amy

      Usuń
    3. dobra, pszepraszam, ale poprostu mnie ponisło ~~Amy, wybacz, ale jak na tyle dni to za dużo mam negatywnych komętarzy i sie uniosłam, wybacz mi. Dzienkuje ci za pomysły od razu biorę się o roboty!!

      Usuń
  6. Przecież to sesja zdjęciowa Martiny do magazynu "Hola !"

    OdpowiedzUsuń
  7. dziecko....jutro jest ostatni odcinek nie tylko 3 sezonu...ale calego serialu ,cos nie widze tej violetty 4 a tak wgl to paint

    OdpowiedzUsuń