środa, 30 października 2013

Jorge ma dziecko!!!

Na goglach zobaczyłam zdięcie Jorga Blanco, tszymającego w rękach małego bobasa!! Dowiedziałam się równierz, że to jego syn! Na począdku nie mogłam się powstszymać od śmiehu, ale potem uwieżyłam, bo spojżałam na te zdięcia, bo sprubójcie na nie popatszeć i nie uwieżyć: 





 A tótaj solo naszego małego bobusia:
Uroczy, nie prawdaż?
                                                                                                                                                                                                  BOżEnKA :)

41 komentarzy:

  1. to jest jego syn!!!
    nie widzisz podobieństwa? a jak nie widzisz to ślepa jestes...
    a poza tym to na wielu blogach czytalam że Jorge Blanco ma dziecko, a jak jestes taka zacofana w tych sprawach to nie pisz komentarzy... i pewnie nie wierz ale ma to dziecko z Tini (Martina Stoessel, Violetta tak jak byś nie wiedział)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie wy bzdury wymyślacie! Aż głowa boli!
      Po pierwsze: to nie jego syn tylko siostrzeniec. Jest do niego podobny bo JEGO SIOSTRA RODZONA go URODZIŁA!
      Po drugie: Tini ma 16 lat i nie ma dzieci!
      Po trzecie: Jorge ma dziewczynę Stephanie Camarena!

      ~~Amy

      Usuń
    2. morze i tak, ale on z nią jurz zerwał i nie som razem tak jagbyś nie wiedziała! PIERDOŁO!!!

      Usuń
    3. Jorge z nikim nie zrywał! Już prędzej uwierzyłabym w to że się jej oświadczył niż że nią zerwał. I proszę Cię nie obrażaj mnie bo:
      po pierwsze- ja Cię nie obrażam
      po drugie- nie powinnaś pisać to publicznie na swoim blogu, bo tylko to świadczy o Tobie jak odnosisz się do innych ludzi.

      ~~Amy

      P.S. Jeżeli prowadzisz bloga to może byś troszkę poćwiczyła nad ortografią? :)

      Usuń
    4. sory, ale "ty mnie nie obrarzasz"?????? no hyba nie?!

      Usuń
    5. To jest jego siostrzeniec i jorge nie ma dzieci a zwłaszcza z Tini XD

      Usuń
    6. Jorge nie ma siostry tylko brata mądrale !

      Usuń
  2. Tak one mają racje to nie jego syn tylko siostrzeniec ! A i Jorge nie jest z Tini tylko z Stephie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tobie wybacze ze sie pomyliłeś bo prowadzirz super bloga, ale pozatym to innym nie !!!

      Usuń
  3. Wiecie co? Nie chce nikogo obrażać ale... Na tym blogu prawie nie ma prawdziwych informacji (lub wcale). Słuchajcie : szukajcie info na godnych zaufania stronach :)


    A co do posta:
    Jorge nie ma dziecka, to jego siostrzeniec :) Jorge nie jest z Tini tylko ze Sthepani Camareną (nie wiem czy to się odmienia...) Ale ważne ze macie chęci do prowadzenia bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no! tobie terz wybacze, bo naprzykład takiej ~~Amy to nigdy, bo te negatywy to nie do mnie, ja mam pszynajmniej hęć do prowadzenia bloga, a jak on wam sie nie podoba to nie wchodźcie na niego pierdoły!!!

      Usuń
  4. To nie jego syn tylko siostrzeniec. Jest do niego podobny bo JEGO SIOSTRA RODZONA go URODZIŁA!
    Tini ma 16 lat i nie ma dzieci!
    Jorge ma dziewczynę Stephanie Camarena!

    OdpowiedzUsuń
  5. po pierwsze: to jest jego siostrzeniec, który ma na imię Raphita. Wiem to, bo mam na pewno, więcej lat niż ty i umiem szukać sprawdzone informację.
    po drugie: to, że jest podobieństwo to nie oznacza, że to jego syn.
    Bo to tak jakby pomiędzy mną, a powiedzmy Tini było podobieństwo to co oznaczało to by np. że jestem jej siostrą ?
    i jeszcze raz to jest jego SIOSTRZENIEC!

    OdpowiedzUsuń
  6. ty jesteś siostom Tini???!!! Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zazdrosze ci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! poznałabys mnie z niom

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosh, nie widzicie że ona tak specjalnie, mysli że to jest fajne, żal

    OdpowiedzUsuń
  8. To jego chrześniak!!! On ma brata a nie siostre! Przyjazni się z Zuly Cano to jej dziecko.A Jorge jest tego malca ojcem chrzestnym!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. chcialam bym robic znim seks i zobaczyci jego siusiaka

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe ile masz lat bo napewno nie odbierzesz mi mojego chłopaka jorgana blanco. a pozatym jakbyś nie wiedziała jestem z polski i jorge też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahahahaha. xD o ku*wa co?! xD hahahahahahaha

      Usuń
  11. Popierdolone dzieci ;-;

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze ten blog jest do... niczego, ponieważ jako admin nie powinnaś obrażać swoich czytelników i powinnaś mieć sprawdzone informacje. To nie jest syn Jorge. Jorge jest tylko jego chrzestnym.
    Po drugie radzę Ci usuwać wulgaryzmy o jakiś seksach i susiakach (to jest żałosne i obleśne) jak będę chcieć poczytać coś "takiego" to poczytam sobie imaginy o 1D.
    Po trzecie popraw ortografię, bo takich błędów ta ja jeszcze nie widziałam. Nie mówię o przecinkach itp.
    Czyli jednym słowem - jesteś za młoda na prowadzenie bloga.
    Pozdrawiam - Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. ZGŁASZAM CIE ZA 2 DNI USUNĄ CI KONTO

    OdpowiedzUsuń
  14. jorge nie ma dziecka to jego chsześniak blogierko zastanów się co ty piszesz

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty dziecko jakaś opętana jesteś. Ty weź idź się ucz, a nie na internetach siedzisz

    OdpowiedzUsuń
  16. Radzę zamknąć tego bloga! Byki robisz i podajesz nieprawdziwe informacje -_-

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem jego kuzunką

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest jego siastrzeniec nawet sam to napisał na twitterze

    OdpowiedzUsuń
  19. Lepiej usłusuń bloga jak nie masz prawdziwych informacji

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest jego chrześniak!
    Ps. Byki robisz! -,-

    OdpowiedzUsuń
  21. ale przecież jorge nie ma siostry tylko brata

    OdpowiedzUsuń
  22. Radzę ci usuwaj te inne glupie komentarze bo to oblesne fuuuuuuu. To ze robi byki i ma kilka zlych informacji nie znaczy że jest głupia no ogarnijcie się troch. WY pewnie umiecie tylko chejtowac. Ciekawe czy wam by było miło gdyby ktoś tak o Was pisal. Przestańcie szanujcie innego człowieka a nie tylko siebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. TO ----->JEGO CHRZEŚNIAK<----------------!! Grrr

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytam te wszystkie komentarze i jest mi przykro bo niektórzy tutaj są
    rozwinięci jak rolka papieru i przysięgam że gdyby od powierzchni mózgu odbierało się podatek to oni by rabat dostali.

    cytuje: głópota ludzka nie zna granic :-/

    OdpowiedzUsuń
  25. Po pierwsze JORGE NIE MA SIOSTRY MA BRATA (Daniel Blanco Guarena) po drugie TEN BLOG TO JAKIES GOWNOOO !!! 😂😂😂😉 POZDRO DLA CB MALENKA 😘😂

    OdpowiedzUsuń