sobota, 26 października 2013

Tini jest kohaną siostrą!!!

Dowiedziałam się niedawno, że nasza Martina wystąpiła na imprezie urodzinowej swojej młotszej siostry-Any !!! Zaprosiła na wystemp tagże:

-Pablo(tomas)
-Mercedes(ludmiła)
-Samuela(brodłej)



Tutaj zdjęcia( niestety tylko 2 ) :

TINI:


 TINI I SPUŁKA:
A tótaj filmiki:

En mi mundo:
Te creo:
Habla si puedes:
Podemos:
Verte de lejos:
Destinada a brillar:
Ven y canta:
Tienes todo:
Oni som  tacy kochani!!!!
                                                                           BOżEnka :D

PS:KOmętujcie śmiało! ;)

13 komentarzy:

  1. zazdroszcze siostrze tin... tez bym chciala zeby zaspiewala na moich urodzinach...
    a tak na serio to zaspiewala cudownie.najbardziej podobala mi sie piosenka te creo. zaspiewala ja wspaniale.
    pozdrawiam janinka
    i jak bedziecie szukac kogos do pomocy przy blogu to ja sie zglaszam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest prawdziwa Tini, Mechi, Samuel, ani Pablo !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. To nie jest ekipa Violetty
    2. Tini nie ma siostry!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Nie wiem jak można być fanką i nie wiedzieć jak wyglądają aktorzy. Już nawet nie będę nic wspominać o "siostrze".

      ~~Amy

      Usuń
  4. negatywane komętarze na mnie nie działają!!! Karzdy mugł sie pomylić!!! A ja się nawet nie pszypatrywałam im!! Poprostu tak pomyślałam odwalcie sie!! ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdy tylko wszystkie posty na blogu to jakis glupi zart ktory ci w ogule nie wychodzi i ile ty masz lat bo niedorozwój by sie skapnal szybciej niz you

      Usuń
  5. ja tez myslalam ze to violetta i dalej tal mysle:P
    i jak ktos tu sie nie zna to ci ktorzy mowią że to nie violetta

    OdpowiedzUsuń
  6. HAHAHAHAHAHAHA Oni to nie obsada.Z tobą na serio coś nie tak..

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ty masz z tym słowem ,,PIERDOŁY" pierdoło ? A w ogóle Janina Kan to pewnie twoje konto KUTAFONIE

    OdpowiedzUsuń
  8. po pierwsze nie odkapiaj tektuw pierdolo! i morze lubie słowo "pierdoła" bo wierz np ciebię inaczej nie morzne nazwać jak pierdoła!!!!! i ja iak ci się muj blog nie podoba to go nieoglądaj albo poprostu niepirz komentaży!!! i janina kan to moja pżyjaciułka, a nie ja! bo ja jestes tylko jedna i jak moge mieć dwa imiona i nazwkiska??!! i znowu co tu ma wspulanego iPhon??!! to blog o violetacie!!!! a ty tu o iPhonah. jak tak lubisz iPhony to załurz sobie bloga o nich a nie na mojim o nich piszesz!!!!!!! SPADAJ PIERDOŁO

    OdpowiedzUsuń
  9. OK, zacznijmy od tego, że ja wcale nie chcę Was/Ciebie hejtować.
    Chcę Wam pomóc, gdyż widzę, że sobie nie radzicie/radzisz.

    Po pierwsze, Tini nie ma siostry, a po drugie, to wcale nie jest Martina, ani Mechi, Pablo czy Samuka. A tamte dziewczyny to po prostu jakieś zwykłe fanki, które udawały serialową Violettę.

    I małe sprostowanie... słowo "kutafon" oznacza poniżanie kogoś używając tego wyrażenia, a iPhon to rodzaj nowoczesnego telefonu komórkowego.

    Cassi R. C.

    OdpowiedzUsuń