sobota, 13 września 2014

VIOLETTA W POLSCE!!!

Już na hyba wszystkih blogah pojawiała się wiadomoźć o koncercie Violetty w Polsce, a wy śmialiście się, że to nie prawda. Ze mnie też się śmialiście. A JEDNAK! <3 Niemieliście racji, bo Violetta występóje w Polsce od hyba 5 maja!!! A Wy co, o tym niewiecie?! ja też dpiero teras sie dowiedziałam, dokładnie hyba 5 minót temu, jak szókałam pomysłu na posta w góglah !! Jerzeli kiedyś zoba
czę na jakimś blogu, ze cos takiego to nie prawda, to was wyśmieję! Ale niemorzecie mieć mi nic do zażótu bo ja mam dowót! Oto to zdięcie dowodowe:
 
To zdiecie jest trohę nie wyraźne, ale hyba widadź na nim napis. Są tam imformacje:
KINO:
"VIOLETTA KONCERD" 85 minót
30-31 maja 2014 r.
godzina 14:15
1 czerfca 2014r.
godzina: 14:15
Biledy:
14 zł- normalny (czyli dla dorosłyh)
12 zł- ólgowy (czyli dla dzieciakuw)

Niejestem pewna czy wszystko dobże napisałam bo robiłam to z pamienci, bo mało widadź na tym obrasku :(
Da się z tego wywniozkowadź że bendzie on w kinah w maju, niepowiem wam nie stety za ile to jest, bo niejestem pewna kiedy jest maj, ale napewno wasze rodzice wiedzom wienc morzecie ih zapytadź :) A BILED KOSZTÓJOM TYLKO 14 I 12 ZŁOTY!! Niewiem ile kosztójom normalnie, czyli nie w kinah ale jak zpytałam mojej mamy czy 12 i 14 złoty to mało jak na koncerd to powiedziała, że tak. Wienc to mało! i powiedziała mi że mogę na niego pojehadź jerzeli jest aż tak tanio ! Ja jade! a wy? pirzcie wasze reakcje w komah XD
POZDRO XD
                                                                                      BOżEnkA !!! :)))))

3 komentarze:

  1. Nie osmieszaj się dsiecko -.- jest taki film jak Violetta koncert, a nie.koncert obsady -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak może być taki film?! lol xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był taki film w polskich kinach nie dawno. To jest film który pokazuje co robili w trasie violetta en vivo a tak dokładniej pokazuje cały ich występ :)

      Usuń