niedziela, 7 września 2014

Lalki Violetta! Nowy chit imternetu!

Chej wam. Dzisiaj hcę zaprezętowadź wam nowom lalke.... Jest to oczywiźcie... LALKA Z VIOLETTY! Hyba wszyscy lóbiom się bawidź (niewiem jak sie to pirze xd) lalkami barbi, ale teras to jest genialna okazja dla fanuw barbi i dla fanuw VIOLETTY. Szókałam sobie pomysłu na posta w góglah jak zwykle i zobaczyłam taki oto obrazek, na kturym widadź jedynie wszystkie dziefczyny (oprucz Nati ;p) grajonce w filmie Violetta. Oto to zdięcie:


W kolejnoźci widadź na nim nastepmujonce osoby: od lewej albo prawej, niewiem nieznam sie na tym, ale hyba sami bendziecie wiedziedź jakie to są osoby, wienc tak:
1. Fran :)
2. Kami albo Cami niewiem jak sie to pirze XD
3. Lódmiła :P

4. i nasza naj ókohańsza Violcia :*
Ja hyba nawed jótro po szkole pujdę z mamom do smyka sobie kópidź takom lalkę, ale niewiem ile bendzie ona kosztowała :( ale nawed jak bendzie droga to sie wedłóg mnie opłaca bo to jest VIOLETTA! <3 Pirzcie w komah co myślicie o tyh pienknyh laledżkah <3 :) 
POZDRO XDD
                                              BOżEnkA ;**

6 komentarzy:

  1. To są lalki MyScene, a nie z Violetty, ogarnij sie dziecko i nie pisz bzur -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. TO JEST VIOLETTA! a niby czemu były by tak podobne do filmowyh bochaterek?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One dziecko wgl nie są podobne -.-

      Usuń
  3. zkoro muwicie, że to nie prawda, to cha cha cha bo jak inaczej wytłómaczycie to, że już sobie kópiłam takom lalke?! w smyku hyba ją kópiłam, ale niepamientam, morzecie iźć sobie zobaczydx ze takie lalki są !!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niby jak to udowodnisz? To że se laleczke w ogóle nie podobną do postaci to twoja sprawa. Są, bo to zwykłe lalki MyScene -.-

      Usuń