niedziela, 5 lipca 2015

Kohani! Moji kohani!!! 

Wruciła Bożena!!! To znowu ja! Pszepraszam Was bardzo, bardzo za to, że dułgo niepisałam ale niedość że niemiałam czasu to jeszcze zapomniałam chasła znowu do blogera... :-( Teras już hyba nikt  nieodwiedza mojego bloga bo niepisze nic na nim juz bardzo bardzo dułgo :-( ale morze sie ktoś jeszcze znajdzie kto pszeczyta i poleci znajomym :-) 
Jak wiecie Violetta sie skończyła :-( dowiedziałam sie ze te wszystkie posty kture pisałam o 4,5,6 sezonie Violetty, były fałszywe. Ktoś hciał mnie wrobidź!!! bo jak sie okazało 3 sezon jest ostatni!!!!!!!!!!!!!!! masacra :-( niewiem jak ja pżerzyje rzycie bez Violetty :-( Wy pewnie też fani Violetty? 
Koniec filmu Violetta oznacza ruwnierz koniec tego bloga... hce abyście wiedzieli, że mimo wszystkich chejtuw w mojom strone bardzo wam dzienkóje ze  byliście ze mną i że zyskałam fanuw <3 tego bloga nigdy nieósune!!! bo on mi przywołóje wspomnienia, pienkne wspomnienia <3 Jadzia też hce sie z wami porzegnadź i też wam dzienkóje.  (jest obok mnie) 
Rzyczymy wam powodzenia w dalszym rzyciu bez Violetty :-( pamientajcie że my na zafsze was kohamy <3 <3 <3 dzienkójemy!!!!!!! dozobaczenia kiedyś tam :-(((( 
                                           BOżEnkA <3 ;-( JAdZiA :-* :-(
PS.: Jeśli za mnom tensknicie to morzecie whodzidź na bloga, na kturym pisze ja o swojim co dzennym rzyciu. Dawno tam niepisałam, ale teras są wakacje wienc mam dóżo czasu ;-) zapraszam was na niego!!! oto wysłannik do niego: kliknijcie w ten napiz to was pszeniesie :-) 

(ostatnia fotka Violetty na tym blogu :-( ) :
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz