czwartek, 31 lipca 2014

Piosęki z 3 sezonu Violetty! <3

Bardzo pszepraszamy, za to, że tak duuuuuułgooo nas niebyło na blogu, ale miałyśmy bardzo dórzo imnyh zajenć.. :/ W tym czasie zdonżyłam załorzydź sobie ASKA, FEJSA, ISINGA, MÓWISTARPANET  i.te.pe. A nazwy i wogule podam wam na końcu pozta, bo tótaj pszecierz mowa o VIolećcie!!!! <3 Wienc jak pewnie wiecie z imnyh bloguw zaczento już krencić 3 sezon Violetty <3 Jeszcze nieleci w telewizorah, ale som juz piosenki, zdięcia i wogule ;) A ten kąkretnie post bendzie o piosękah jakie pojawiom się w naszym kohanym przez nas-Violettonators filmie. Na JóTóbje  (niewiem jak sie to pirze, bo to za graniczna strona imternetowa XD) niema jeszcze tyh piosenek wiele, ale jakieś tam som. Wienc wstawię wam tu kilka z nih, te kture ódało mi się znaleść :)
1. CUANTO ME VOY (piosęka hłopakuw)
2. Me pordesion 
3. ME FASJER FELIS

 4. TU MOTO DE PERANO (czy jakoź tak XD)
5. LIBRE DOY
6. Auphoria (to jest po angielsku XD)
To hyba tyle :) Teraz zajmijmy się tymi żeczami kture sobie załorzyłam :) 

ASK-Boziviola123

FEJS-Bożenka Hymczyk (mam też swojego fanpajcza, ktury powinien sięwam wyświetlićna mojim profilu :) Lajkójcie mnie zapraszajcie mnie i wogule :) )

MÓWISTARPLANET-bozivola123

ISING-boziviola15113

to hyba na tyle. Obiecóję wam, że teras ja i Jadzia bendziemy dodawać wiecej postuw! <3 :) 
POZdro XD
                                                                  BOżEnkA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz